۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ارزوییه
میز خدمت قضایی در وکیل‌آباد ارزوئیه برگزار شد
میز خدمت قضایی در وکیل‌آباد ارزوئیه برگزار شد

میز خدمت قضایی در وکیل‌آباد ارزوئیه برگزار شد

رئیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه از برگزاری میز خدمت جهادی یک روزه در دهستان وکیل‌آباد خبر داد. عوض بهاری در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ از برگزاری میز خدمت یک روزه رایگان و جهادی خدمات قضایی در دهستان وکیل‌آباد ارزوئیه خبر داد. صلح‌یار حوزه قضایی ارزوئیه افزود: این میز […]


رئیس دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه از برگزاری میز خدمت جهادی یک روزه در دهستان وکیل‌آباد خبر داد.

میز خدمت قضایی در وکیل‌آباد ارزوئیه برگزار شد

عوض بهاری در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ از برگزاری میز خدمت یک روزه رایگان و جهادی خدمات قضایی در دهستان وکیل‌آباد ارزوئیه خبر داد.

صلح‌یار حوزه قضایی ارزوئیه افزود: این میز خدمت جهادی یک روزه با دستور سلطانی مقام قضایی و معاون قضایی رئیس‌کل و معاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری کل استان کرمان در محل دفتر پیشخوان وکیل‌آباد برگزار شد.

بهاری اذعان کرد: این میز خدمت به نحو احسن وظیفه‌ ذاتی خود خدمت جهادی و رایگان، مشاوره حقوقی در امور خانوادگی و غیره بود و مورد رضایت مردم دهستان وکیل‌آباد ارزوئیه قرار گرفت.

مدیر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه گفت: باتوجه‌به دغدغه مقام قضایی استان بخصوص تاکید بخشی دادستان استان و سلطانی معاون قضایی و عاون فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان کرمان و همچنین مقام قضایی شهرستان ارزوئیه که پشتیبان ویژه دفترخدمات الکترونیک قضایی به طرق مختلف حمایت‌های کلی در همه موارد داشتند این برنامه انجام شد.

عوض بهاری خاطرنشان کرد: صلح و سازش توسط دفاتر خدمات قضایی می‌تواند بازوی پرتوانی جهت کاهش پرونده‌های دادگاه‌ها و دادسراها باشند.

بهاری افزود: این دفتر از بدو تاسیس خود را مدیون مردم شهیدپرور و خدادوست شهرستان ارزوئیه می‌داند و کار جهادی و رایگان خود را ابتدا به‌مناسبت بزرگداشت هفته قوه قضائیه در محل روستای قنات ملک زادگاه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی شروع کرده و در ادامه در بخش صوغان و اینک در دهستان وکیل‌آباد انجام وظیفه کرد.

صلح یار حوزه قضایی ارزوئیه گفت: از فرماندار ولایی، بخشدار مرکزی، نیروی انتظامی وکیل‌آباد، رئیس شورای اسلامی و دهیار دهستان، عضو شورای حل اختلاف، مدیر پیشخوان دولت روستا و مردم غیور دهستان که همکاری صمیمانه خود را با میز خدمت یک‌روزه مستقر در دهستان کرده، تشکر میکنم.

مدیر دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان ارزوئیه خاطرنشان کرد: بنده از سال‌های دور به‌عنوان ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری مسئولیت داشته که در راستای سازش‌های متعدد که با سابقه درخشان در زمان مدیریت شوراهای حل اختلاف شهرستان ارزوئیه و رابط قضایی شهرستان و مرکز استان با ۲۸ هزار پرونده صلح و سازش انجام وظایف کرده و از سال ۹۸ مدیر دفترخدمات الکترونیک قضایی شهرستان و از سال گذشته با ابلاغ رئیس کل دادگستری استان کرمان به‌عنوان صلح‌یار حوزه قضایی شهرستان هستم.

انتهای خبر/ جواد بختیاری‌زاده


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هفت + پنج =