۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
ناپایداری‌های جوی در کرمان تا دوشنبه ادامه دارد/احتمال بروز سیلاب -اقطاع خبر

ناپایداری‌های جوی در کرمان تا دوشنبه ادامه دارد/احتمال بروز سیلاب -اقطاع خبر

مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر با بیان اینکه ناپایدار ی های جوی از بعدازظهر پنجشنبه آغاز شده است، افزود: این وضعیت تا دوشنبه ادامه دارد. وی ادامه داد: افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش تند بادهای موقت، بارش احتمالی تگرگ در پاره‌ای مناطق دور از انتظار نیست که پیش بینی […]


مریم سلاجقه در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر با بیان اینکه ناپایدار ی های جوی از بعدازظهر پنجشنبه آغاز شده است، افزود: این وضعیت تا دوشنبه ادامه دارد.

وی ادامه داد: افزایش ابر، رگبار باران، رعد و برق، وزش تند بادهای موقت، بارش احتمالی تگرگ در پاره‌ای مناطق دور از انتظار نیست که پیش بینی می‌شود بیشترین شدت بارش‌ها در جنوب و جنوب‌غرب استان رخ دهد.

کارشناس هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه احتمال بارش رگبار باران، رعد و برق، وزش تندبادهای موقت و بارش احتمالی تگرگ در مناطق مستعد وجود دارد، ادامه داد: با توجه به نوع بارش‌ها که به صورت رگباری سریع و با شدت اتفاق می‌افتد احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های فصلی در پاره‌ای مناطق خصوصاً در جنوب و غرب استان دور از انتظار نیست.

سلاجقه بر لزوم پرهیز از تردد، توقف و چرای دام در مسیر رودخانه‌ها، عدم صعود به ارتفاعات تاکید کرد و افزود: روز گذشته شاهد وقوع سیلاب در داهوئیه زرند و کیسکان بافت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه احتمال سیل در همه نقاط استان وجود دارد، گفت: بیشترین بارندگی به ترتیب در ارزوئیه با ۱۴.۲، بافت ۸، ریگان و ساردوئیه ۴، لاله زار ۷، جهاد آباد جیرفت ۸.۵، ایستگاه آب منطقه‌ای کیسکان ۴۰، ایستگاه هواشناسی کیسکان ۱۴، دلفارد و فاریاب ۸ میلی میتر ثبت شده است.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 − یک =