۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
ناکامی در انتقال 224کیلو تریاک
ناکامی در انتقال ۲۲۴کیلو تریاک

ناکامی در انتقال ۲۲۴کیلو تریاک

اکبر نجفی گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس استان گلستان و در عملیات پلیس این شهرستان، ۲۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند. به گزارش اقطاع خبر؛ اکبر نجفی گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای  انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق […]


اکبر نجفی گفت: با همکاری اطلاعاتی پلیس استان گلستان و در عملیات پلیس این شهرستان، ۲۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر شدند.

ناکامی در انتقال 224کیلو تریاک

به گزارش اقطاع خبر؛ اکبر نجفی گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای  انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محور های روستایی بم مطلع و موضوع را به پلیس این شهرستان گزارش دادند.

وی افزود: تیم های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با  اشرافیت اطلاعاتی خود ، ۲ نفر از قاچاقچیان را هنگام انتقال ۱۰۳کیلو و ۲۰۰ گرم  تریاک در محور روستایی ابارق دستگیر و خودروی پراید آنان را نیز توقیف کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بم بیان کرد: بلافاصله ماموران در ادامه این عملیات ضمن هماهنگی قضائی  در بازرسی از منزل قاچاقچیان  ۱۲۱کیلو  و ۱۰۰ گرم تریاک را نیز از داخل یک دستگاه پراید پارک شده در آنجا کشف و یکی دیگر از قاچاقچیان را نیز دستگیر کردند.

نجفی با اشاره به اینکه طی این عملیات در مجموع ۳ قاچاقچی دستگیر،  ۲۲۴ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ دستگاه خودرو توقیف شد، خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/تاج الدینی
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج − پنج =