نسبت به دریافت به موقع دوز سوم واکسن کرونا حساس باشید

نسبت به دریافت به موقع دوز سوم واکسن کرونا حساس باشید

برخوری گفت: خطر” ویروس آمیکرون “جدی است و از امروز همه افراد ۱۸ سال به بالایی که دو دوز واکسن دریافت کرده اند و از زمان تزریق دز دوم آنها ۳ ماه می گذرد ، بایستی در اسرع وقت برای دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه نمایند.

نسبت به دریافت به موقع دوز سوم واکسن کرونا حساس باشید

به گزارش اقطاع خبر؛ فرزانه برخوری رئیس شبکه بهداشت شهرستان جیرفت گفت: خطر”ویروس آمیکرون “جدی است و از امروز همه افراد ۱۸ سال به بالایی که دو دوز واکسن دریافت کرده اند و از زمان تزریق دز دوم آنها ۳ ماه می گذرد ، بایستی در اسرع وقت برای دریافت دوز سوم به مراکز واکسیناسیون کرونا مراجعه نمایند.

برخوری، از تمامی همشهریان عزیز (خصوصا “کشاورزان، پیمانکاران ساختمانی،جاده ای) که اتباع افغانستان به عنوان کارگر،بنا به جهت کار به خدمت گرفته اند خواست هر چه زودتر با  راهنمائی آنها به مراکز تجمیعی در شهر جیرفت و در روستاها به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه و نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام نمایند

رئیس شبکه بهداشت جیرفت گفت: از  شهروندان درخواست داریم کسانی که در همسایگی آنها یا مستأجر تبعه افغانی می باشد. اطلاع رسانی نموده یا بخواهند جهت سلامت خود و سالم سازی شهرستان نسبت به زدن واکسن کرونا هر چه زودتر اقدام کنند.

وی از ساکنین شهرستان جیرفت درخواست نمود.کسانی که تاکنون موفق به دریافت واکسن نشده اند خواست نسبت به زدن واکسن مقاومت نشان ندهند،و جهت دریافت واکسن کرونا به سالن های واکسیناسیون مراجعه نموده و خود را در مقابل بیماری کرونا واکسینه نمایند.شاید روزی سخت برایشان رقم بخورد.

رئیس شبکه بهداشت جیرفت خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم همراه داشتن کد خانوار جهت اتباع خارجی ، خانوارهای افغانستانی که کد خانوار ندارند می توانند با مراجعه به پایگاه بهداشتی یا خانه بهداشت محل زندگی خود کد ۹ رقمی را دریافت نمایند. 

وی اظهار کرد: با توجه به اخبارهای اعلام شده از رسانه ملی و مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی وزارت بهداشت مبنی بر مثبت شدن تعدادی از هموطنان از “سویه امکرون” از مردم عزیز می خواهیم از اجتماع در محیطهای سربسته خودداری و فاصله ها را رعایت کنند و از زدن ماسک غافل نشوند.

انتهای پیام/

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

رتبه برتر دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت در حوزه مستند‌سازی اسناد

رتبه برتر دانشگاه علوم‌ پزشکی جیرفت در حوزه مستند‌سازی اسناد

مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت‌ بهداشت گفت: در مجموع قطب هشت کلان منطقه کشوری، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *