۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
نقش‌آفرینی آمار در تعالی قوه قضائیه
نقش‌آفرینی آمار در تعالی قوه قضائیه

نقش‌آفرینی آمار در تعالی قوه قضائیه

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با صدور پیامی ضمن تبریک روز آمار مطرح کرد: آمار و برنامه‌ریزی جایگاه ویژه‌ای در تعالی قوه قضائیه دارد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به مناسبت اول آبان‌ماه روز ملی آمار و […]



رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با صدور پیامی ضمن تبریک روز آمار مطرح کرد: آمار و برنامه‌ریزی جایگاه ویژه‌ای در تعالی قوه قضائیه دارد.

نقش‌آفرینی آمار در تعالی قوه قضائیه

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان به مناسبت اول آبان‌ماه روز ملی آمار و برنامه‌ریزی پیام صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است.

اهمیت اطلاعات آماری در کلیه امور برنامه‌ریزی اعم از سیاست‌گذاری و تعیین اهداف گرفته تا هدایت امور اجرایی و در نهایت ارزیابی میزان توفیق یا عدم موفقیت آن به‌قدری است که در بسیاری از مباحث، آمار و اطلاعات را به‌ عنوان زیربنای برنامه‌ریزی یاد می‌کنند.

با عنایت به تأکیدات مقام معظم رهبری بر مساله تحول در قوه قضائیه به ویژه در سیاست‌های کلی برنامه هفتم، در «سند تحول و تعالی قوه قضائیه»، آمار و برنامه‌ریزی جایگاه ویژه‌ای دارد.

یکم آبان‌ماه که در تقویم ملی ما به‌ نام «روز ملی آمار و برنامه‌ریزی» نام‌گذاری شده است، از این‌رو این روز فرصتی است تا از زحمات و تلاش دست‌اندرکاران آمار و برنامه‌ریزی در قوه قضاییه بالاخص معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری‌کل استان کرمان تبریک و مراتب قدردانی خود را از زحمات بی‌شائبه آنان اعلام دارم.

انتهای خبر/ م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*