۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » بافت
نقش خبرنگاران در القای احساس امنیت جامعه
نقش خبرنگاران در القای احساس امنیت جامعه

نقش خبرنگاران در القای احساس امنیت جامعه

فرمانده انتظامی بافت با اشاره به شخصیت شهید محمود صارمی و زندگی‌نامهٔ او بر اهمیت فداکاری‌های جوانان در دوران انقلاب تأکید کرد. به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدجواد آرامون گفت: با توجه‌ به مشکلات موجود در جامعه، از جمله مسائل امنیتی، سد معبر و علم‌گردانی که در ماه محرم شاهد آن […]


فرمانده انتظامی بافت با اشاره به شخصیت شهید محمود صارمی و زندگی‌نامهٔ او بر اهمیت فداکاری‌های جوانان در دوران انقلاب تأکید کرد.

نقش خبرنگاران در القای احساس امنیت جامعه

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ محمدجواد آرامون گفت: با توجه‌ به مشکلات موجود در جامعه، از جمله مسائل امنیتی، سد معبر و علم‌گردانی که در ماه محرم شاهد آن بودیم انتظار همکاری بیش‌تر از دستگاه‌ها، متولیان امر و مردم در زمینه‌های مختلف برای بهبود وضعیت امنیت و نظم اجتماعی را داریم.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت ضمن اشاره به نقش دستگاه قضایی در کاهش جرائم و اهمیت پیشگیری از وقوع جرم افزود: از انتقادات سازنده استقبال می‌کنم و همچنین آمار کاهش سرقت‌ها و تلاش‌های انجام شده همکارانم برای بهبود وضعیت امنیتی شهرستان قدردانی می‌کنم که شهرستان بافت را جزء بهترین‌ها در استان قرار داده و خواستار فرهنگ‌سازی و همکاری بین همه دستگاه‌های مسئول که در این زمینه وظیفه دارند، هستم.

وی عنوان کرد: نقش اصحاب رسانه در القای احساس امنیت در جامعه بسیار پررنگ و تأثیرگذار است و خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می‌توانند آسیب‌ها و مشکلات را احصاء و با نقد منصفانه در بر طرف کردن مشکلات مردم تلاش و کوشش کنند.

آرامون افزود: فراجا در راستای پیشگیری از وقوع جرائم، نوعی پیشگیری به‌نام پیشگیری اجتماعی را دنبال می‌کند که نقش خبرنگاران در این نوع پیشگیری کاملاً مشهود و قابل‌ لمس است و آن‌ها می‌توانند با آگاه‌سازی عموم جامعه زمینه پیشگیری از وقوع جرم را فراهم آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت دامه داد: بهترین سرمایه پلیس مردم است و آنچه برای ما بیش‌ از پیش مهم است احساس امنیت در بین مردم جامعه است که در این زمینه نیز خبرنگاران می‌توانند با القای امید به جامعه و عدم انتشار مطالب ناامیدکننده نقش خود را در القای احساس امنیت در بین مردم به‌خوبی ایفا کنند.

وی گفت: خبرنگاران باید در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و همواره به مقابله با اخبار دروغین و جعلی که شبکه‌های اجتماعی به مردم القا می‌کنند، بپردازند و با آگاه‌سازی عمومی در جهت مقابله با تشویش اذهان عمومی اقدام کنند.

انتهای خبر/بارانی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک × 3 =