۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
نمایشگاه «مرگ موش» افتتاح شد
نمایشگاه «مرگ موش» افتتاح شد

نمایشگاه «مرگ موش» افتتاح شد

همزمان با اولین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی نمایشگاه «مرگ موش» در کرمان افتتاح شد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ به‌مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی نمایشگاه «مرگ موش» با موضوع فلسطین، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و […]



همزمان با اولین سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی نمایشگاه «مرگ موش» در کرمان افتتاح شد.

نمایشگاه «مرگ موش» افتتاح شد

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان؛ به‌مناسبت اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی نمایشگاه «مرگ موش» با موضوع فلسطین، با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از هنرمندان در گالری ارغوان افتتاح شد.

در این نمایشگاه تعداد ۳۰ اثرکاریکاتور مطبوعاتی با موضوع فلسطین، طوفان الاقصی، وعده صادق، شهادت سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه و… توسط نازنین اسماعیل‌زاده کرمانی به‌نمایش گذاشته شده است.

اسماعیل‌زاده متولد ۱۳۷۵ کرمان و دانش‌آموخته رشته فیزیک و زبان انگلیسی است که فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۷ به‌صورت خودآموز و با عضویت در باشگاه طنز انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۸ به‌صورت تخصصی آغاز کرده است.وی سابقه سه سال همکاری با استودیو پویانمایی، تصویرسازی کتاب داستان، مجله رشد، انیمیشن سریالی، کاریکاتور مطبوعاتی تعدادی از روزنامه‌ها و همچنین کسب رتبه‌های اول تا سوم در جشنواره‌های هنری را در کارنامه خود دارد.

گفتنی است این نمایشگاه از ۱۷ لغایت ۱۹مهرماه از ساعت ۱۷ الی ۲۰ در گالری ارغوان واقع در بلوار شهید صدوقی بعد از هزار و یکشب جنوبی، کوچه ۱۰ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × پنج =