نهضت ملی مسکن اولویت ویژه دولت سیزدهم است

نهضت ملی مسکن اولویت ویژه دولت سیزدهم است

علی صادق زاده با بیان اینکه مسئله طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت بسیار ویژه و بالایی برخوردار است، گفت: موضوع اجرای موفق این طرح طبق برنامه زمانبندی شده و تعهد شهرستان، برای زرند یک مسئله جدی است.

نهضت ملی مسکن اولویت ویژه دولت سیزدهم است

به گزارش اقطاع خبر ، علی صادق زاده به اتفاق جمعی از مسئولان شهرستان از اراضی پیشنهادی جهت اجرای عمده طرح نهضت ملی مسکن در شهر زرند بازدید و در راستای پیگیری اجرای این طرح در شهرستان بر کار جهادی جهت شناسایی و تامین اراضی مورد نیاز این طرح تاکید کرد.

فرماندار زرند با بیان اینکه مسئله طرح نهضت ملی مسکن برای دولت سیزدهم از اولویت بسیار ویژه و بالایی برخوردار است، گفت: موضوع اجرای موفق این طرح طبق برنامه زمانبندی شده و تعهد شهرستان، برای زرند یک مسئله جدی است.

وی با اشاره به آمارگیری دقیق از متقاضیان زرندی ثبت نامی در سامانه ملی مسکن، افزود: باید اجرای این طرح طبق برنامه زمان بندی تعریف شده باشد تا در صورت وجود موانعی در هر یک از مراحل اجرای پروژه ها، موانع به سرعت شناسایی و حل شود.

صادق زاده با بیان اینکه اجرای موفق نهضت ملی مسکن در زرند نیاز به کار جهادی دارد، عنوان کرد: مدیران مربوطه خصوصا اداره راه و شهرسازی شهرستان بعنوان متولی تامین اراضی مورد نیاز طرح، باید ضمن تشکیل کمیته های تخصصی در بخش شناسایی چالش های پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان، امور زیربنایی و استعلامات ۱۷ گانه، همکاری و هماهنگی بین بخشی مطلوبی داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر کاهش حداکثری بروکراسی اداری اجرای طرح خاطر نشان کرد: توقع ما از مدیران این است که ناخواسته بجای ایجاد موانع غیر علمی و کار عملی بر سر راه اجرای طرح نباشند.

انتهای پیام/قنبرزهی
 

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *