۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
نیروی انتظامی همیشه با مردم است
نیروی انتظامی همیشه با مردم است

نیروی انتظامی همیشه با مردم است

فرماندار ریگان گفت: نیروی انتظامی همیشه همراه با مردم بوده است. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ پیش از ظهر امروز به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری شهرستان ریگان با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دیدار و […]


فرماندار ریگان گفت: نیروی انتظامی همیشه همراه با مردم بوده است.

نیروی انتظامی همیشه با مردم است

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان»؛ پیش از ظهر امروز به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی فرماندار، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و اعضای شورای اداری شهرستان ریگان با فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دیدار و از حضور همه‌جانبه فراجا در عرصه‌های امنیتی، اجتماعی و ایمنی قدردانی کردند.

 
مراد آبیار در این دیدار اظهارکرد: امنیت و آسایش مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شهرستان ریگان محصول رشادت‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی سبزپوشان نیروی انتظامی است.
 
فرماندار شهرستان ریگان تصریح کرد: نیروی انتظامی در ارتقاء آرامش و امنیت مردم در جامعه نقش مهمی ایفا می‌کنند و این موضوع قابل تقدیر است.
 
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی همیشه همراه با مردم بوده است، خاطرنشان کرد: این همراهی و تعامل باعث رشد و توسعه بوده و اقدامات نیروی انتظامی شهرستان شایسته تقدیر است.

منبع: دیارنخل 

 
انتهای خبر/دانش


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 5 =