هدیه هزاران ختم قرآن به روح سرداران مقاومت در آستانه شهادتشان

هدیه هزاران ختم قرآن به روح سرداران مقاومت در آستانه شهادتشان

محمد حسین شاهمرادی پور گفت: مبنای ختم قرآن هدیه به روح مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید پور جعفری و شهدای استان کرمان است که در این طرح آحاد مردم می توانند شرکت کنند.

هدیه هزاران ختم قرآن به روح سرداران مقاومت در آستانه شهادتشان

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین شاهمرادی پور در گفتگو با اقطاع خبر؛ با اشاره به برگزاری طرح سراسری هزاران ختم قرآن هدیه به روح سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح از ابتدای آذر ماه همزمان با هفته بسیج آغاز و تا دهه مقاومت در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی ادامه خواهد داشت.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: مبنای ما این است که تعداد ختم قرآن، در این ایام به ده هزار ختم قرآن برسد که در این راستا در بستر فضای مجازی اطلاع رسانی کرده ایم و در سطح رده ها و پایگاه ها نیز به صورت گسترده این برنامه را انجام خواهیم داد.

وی بیان کرد: تاکنون نزدیک به هزار ختم قرآن را داشته ایم و هر چه به سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی نزدیک تر می شویم، این برنامه گسترده تر خواهد شد؛ مبنای ختم قرآن هدیه به روح مطهر سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید پور جعفری و شهدای استان کرمان است که در این طرح آحاد مردم می توانند شرکت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شاهمرادی پور تصریح کرد: برای این منظور نرم افزاری طراحی شده است که سی جز قرآن را برای سی نفر تقسیم می کند و هر فرد یک جز را بر می دارد و زمانی که ختم قران مشخص شد، آمار تعیین می شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: محتوای تولیدی در کانال تشکیلاتی بسیج بارگذاری شده است و برخی از استان ها نیز درگیر این مسئله شده اند، مانند استان مازنداران که محتوا را از کانال ما برداشت کرده اند و این برنامه را پیش می برند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته سه هزار و 600 ختم قرآن به مناسبت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی انجام شد، خاطر نشان کرد: حاج قاسم محبت و توجه ویژه ای به اهل بیت علیه السلام و قرآن داشت و خود را خادم قرآن می دانست و مردم نیز مشتاقانه دوست دارند تا برجسته ترین هدیه که تلاوت قرآن است را در آستانه دومین سالگرد شهادت ایشان به ارواح مطهر شهدا هدیه کنند.

انتهای پیام/م

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

اهدای ۲ هزار سری جهزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *