۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهربابک
هزینه مقاومت از سازش بسیار کمتر است
هزینه مقاومت از سازش بسیار کمتر است

هزینه مقاومت از سازش بسیار کمتر است

وقایع امروز، نشان می‌دهد که تنها راه عقلانی، مقاومت است و در هر صورت هزینه مقاومت از هزینه‌های سازش بسیار بسیار کم‌تر است. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ برگزاری نماز جمعه در فضای باز توسط امام خامنه‌ای و سفرهای آقای دکتر قالیباف و عراقچی به لبنان، در اوج حملات وحشیانه‌ اسرائیل و […]



وقایع امروز، نشان می‌دهد که تنها راه عقلانی، مقاومت است و در هر صورت هزینه مقاومت از هزینه‌های سازش بسیار بسیار کم‌تر است.

هزینه مقاومت از سازش بسیار کمتر است

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ برگزاری نماز جمعه در فضای باز توسط امام خامنه‌ای و سفرهای آقای دکتر قالیباف و عراقچی به لبنان، در اوج حملات وحشیانه‌ اسرائیل و علی‌رغم اینکه بعد از طوفان‌الاقصی، اسرائیل آن نقاب باقی‌مانده خود را هم بیرون انداخت و عملاً ‌و علناً، همان قوانین مردم‌فریب بین‌المللی را هم زیر پا گذاشت یک حرکت عادی نبود و باید در قالب یک عملیات روانی قوی تحلیل شود.

 
این نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران است که به جهان جدید بعد از طوفان‌الاقصی دیکته می‌شود. در حالی‌که تمام توان رسانه‌های غربی و عبری، بعد از حمله موشکی وعده صادق‌۲، دنبال ایجاد یک دلهره در ایران و همین‌طور القاء جنگ فرسایشی با ایران بودند و البته متاسفانه بخشی از جامعه‌ پای شبکه‌های ماهواره‌ای‌ نشین، دچار تنش از حمله احتمالی اسرائیل بودند، این حرکت‌های شجاعانه، آبی بر آتش ترس‌ها و تردیدها، از طرفی این حرکت تسلای دل مردم مظلوم منطقه به ویژه مردم لبنان بود.
 
آنان که موج تبلیغاتی راه انداخته بودند که ایران دنبال بهره‌برداری از مقاومت است و به موقع پشت آن‌ها را خالی خواهد کرد فهمیدند در مرام سرزمین پهلوان‌خیز ایران چنین ناجوانمردی‌ جایی ندارد و ضمناً دفاع ایران از مقاومت یک مسئله استراتژیک است نه موضوعی موقتی و گذرا.
 
نکته‌ای که باید آن را فراموش نکرد و از کنار آن به راحتی نگذشت، تبلیغات چندین ساله بوق‌های خارجی که دنبال جدایی مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با مردم بودند و این کلیدواژه آن‌ها بود که چرا خود مسئولان و خانواده‌هایشان درگیر نمی‌شوند و دیگران را جلو می‌فرستند.
 
حالا مسئولان جمهوری اسلامی از بالاترین تا ارشدهای این نظام وسط معرکه دفاع از منافع ملی ایران در منطقه هستند. 
 
نکته پایانی اینکه در هر صورت ما با کل جبهه شیطانی غرب درگیر هستیم. دقیقاً امروز و در همین اتفاقات باید، آن تمدن اسلامی مد نظر پیامبر اسلام و اهل‌بیت علیهم‌السلام و امام خامنه‌ای را بنا کنیم.
 
این تنها راهی است که می‌تواند در برابر غرب وحشی، ما و همه مسلمانان را حفظ کند گاهی گوشه و کنار از تریبون‌هایی شنیده می‌شود که مقاومت یک امر غیرعقلانی است.
 
اما وقایع امروز، نشان می‌دهد که تنها راه عقلانی، مقاومت است و در هر صورت هزینه مقاومت از هزینه‌های سازش بسیار بسیار کم‌تر است.
 
نویسنده: احمد طالبیان 
عضو شورای اسلامی شهربابک
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*