۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم
هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

رتبه چهار کنکور هنر گفت: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم، خودتان را باور داشته باشید، به این نگاه نکنید که کجا زندگی می‌کنید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «اقطاع خبر» نتایج کنکور دانشگاه‌های امسال هم داده شد و خوشبختانه بازهم بچه‌های کرمان بر سکوهای برتر دیده شدند. ریحانه رنجبر دانش‌آموز شهرستان رفسنجان رتبه چهارم کنکور […]


رتبه چهار کنکور هنر گفت: هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم، خودتان را باور داشته باشید، به این نگاه نکنید که کجا زندگی می‌کنید.

هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «اقطاع خبر» نتایج کنکور دانشگاه‌های امسال هم داده شد و خوشبختانه بازهم بچه‌های کرمان بر سکوهای برتر دیده شدند.
ریحانه رنجبر دانش‌آموز شهرستان رفسنجان رتبه چهارم کنکور هنر را از آن خود کرد، این موضوع سبب شد تا به عنوان خبرنگار با وی گفتگو کنیم.

رنجبر در ابتدا تاکید کرد: من با ایمان می‌گویم که مدرسه در کنکور تئوری تاثیری ندارد مهم این نیست که شما در چه شهری باشید در رفسنجان یا شهر دیگری بلکه مهم همت شما است.
 
وی به ساعات مطالعه‌اش برای کنکور اشاره و بیان کرد: ساعت مطالعه بستگی به افراد دارد، باید زمان معقولی باشد این‌که برخی مشاوره‌ها بیان می‌کنند که دانش‌آموزان از تابستان روزی هشت ساعت مطالعه داشته باشند، نشدنی است اما می‌توان کم‌کم به زمان مطالعه اضافه کرد.

رتبه چهار کنکور هنر بیان کرد: ساعات مطالعه‌ام را از سه ساعت در روز شروع کردم و به ۶ ساعت رساندم و البته معتقدم اجباری نیست که افراد حتما چند ساعت بخوانند مثلاً حتما ۱۲ ساعت مطالعه کنند چون ممکن است پتانسیل و توان خودشان را برای ادامه راه از دست دهند.
 
رنجبر بیان کرد: قاعده این است که برای به‌ دست آوردن رتبه برتر تلاش بیش‌تری باید داشت و من نیز سعی کردم تلاش و همتم را مضاعف کنم.
 
وی با اشاره به اینکه هدفم این بود که جزو رتبه‌های برتر کنکور شوم، توضیح داد: در ابتدا به دنبال این بودم که رتبه دو رقمی بیاورم اما با کمک مشاوره‌ام این امید را داشتم که جزو پنج نفر برتر باشم.

رتبه چهار کنکور هنر در توصیه‌ای به دانش‌آموزانی که کنکور را در پیش روی خود دارند، گفت: خودتان را باور داشته باشید، به این نگاه نکنید که کجا زندگی می‌کنید بلکه بدانید که هر کسی می‌تواند در زندگی‌اش معجزه داشته باشد و هر کس به هر چه فکر کند برایش اتفاق می‌افتد.

رنجبر به همراهی خانواده برای رسیدن او به هدفش اشاره و عنوان کرد: خانواده‌ام بدون دریغ مرا یاری کردند، من هیچ کلاس کنکوری نرفتم اما حمایت خانواده‌ام به گونه‌ای بود که شرایط و محیط را برای رسیدن من به هدف و موفقیت هموار ساخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» ریحانه رنجبر تصمیم دارد در رشته ارتباط تصویری دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهد، دو خواهر دیگر وی دانشجوی ارشد دانشگاه صنعتی شریف هستند.
انتهای خبر/ پسند
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

5 × پنج =