۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
واگذاری ۲۰۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در کرمان
واگذاری ۲۰۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در کرمان

واگذاری ۲۰۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در کرمان

بعد از واگذاری ۷۳۹ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در ماهان، در مرحله دوم برای ۲ هزار خانوار شهر کرمان و باغین قرعه‌کشی شد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ آئین واگذاری ۲ هزار قطعه زمین متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهرهای کرمان، باغین، باقی‌مانده‌های متقاضیان زمین در […]


بعد از واگذاری ۷۳۹ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در ماهان، در مرحله دوم برای ۲ هزار خانوار شهر کرمان و باغین قرعه‌کشی شد.

واگذاری ۲۰۰۰ قطعه زمین جوانی جمعیت در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ آئین واگذاری ۲ هزار قطعه زمین متقاضیان طرح جوانی جمعیت شهرهای کرمان، باغین، باقی‌مانده‌های متقاضیان زمین در ماهان و واگذاری ۱۱۶ قطعه زمین به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهر باغین ظهر امروز در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد.

در ابتدا مصطفی آیت‌اللهی موسوی در جایگاه سخنران قرار گرفت و از شرایط سخت  تامین زمین سخن گفت و بیان کرد: متأسفانه بانک زمین در دسترس نبود و در تامین اراضی اعم از دولتی و مازاد دچار مشکل بودیم و همین امر سبب گذشت مدت زمان قابل توجهی شد اما اکنون بیش از ۷ هزار هکتار زمین در اختیار داریم.

معاون عمرانی استاندار کرمان اذعان کرد: با تلاش تمام مدیران استانی در امر تحقق قانون نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت توانسته‌ایم بانک زمین را حتی برای سال‌های آینده نیز تامین کنیم بنابراین روند واگذاری‌ها سرعت بیش‌تری خواهد گرفت.

رضا حافظی نیز در ادامه عنوان کرد: در کرمان ۵ هزار و ۵۷۳ خانواده ثبت‌نام شده با عنوان سه فرزند و بیش از ۲ هزار و ۱۳ نفر چهار فرزندی بوده‌اند.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی شمال استان کرمان مدعی شد: در مرحله اول قرعه‌کشی طرح جوانی جمعیت که در ماهان برگزار شد، ۲ هزار و ۷۲۷ نفر خانواده سه فرزندی و ۹۹۰ خانواده چهار فرزندی در ماهان ثبت‌نام کرده بودند که به ۴۳۹ نفر زمین واگذار شد.

وی اذعان کرد: در کل شهرستان کرمان ۷ هزار و ۵۸۶ نفر متقاضی طرح حمایت از جوانی جمعیت بودند که تا به امروز یک هزار و ۶۲ قطعه واگذار شده و امروز نیز برای ۲ هزار قطعه دیگر هم قرعه‌کشی شده است و هر کس باقی بماند از پروژه شهر چوپار به وی تعلق خواهد گرفت.

انتهای خبر/ طهماسبی
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 + 17 =