۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » آخرين اخبار
واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان
واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان

واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان

با حضور استاندار کرمان، ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شامل ماشین آتش‌نشانی، کمپرسی و وانت نیسان به دهیاری‌های استان واگذار شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم واگذاری ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به تعدادی از دهیاری‌های استان […]


با حضور استاندار کرمان، ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شامل ماشین آتش‌نشانی، کمپرسی و وانت نیسان به دهیاری‌های استان واگذار شد.

واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم واگذاری ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به تعدادی از دهیاری‌های استان با بیان اینکه حدود یک سوم از جمعیت کشور در روستاها ساکن هستند، عنوان کرد: در حالی که ارائه خدمات به جمعیت شهری با ساختارهای اداری و اجرایی و به‌صورت سازماندهی‌شده است، اما در روستاها این چنین نیست و دهیاری پاسخگوی همه حوزه‌ها باید باشد.

وی افزود: یکسری خدمات از جمله بیمارستان به دلیل خُرد بودن جمعیت در روستاها وجود ندارد و برای خیلی از خدمات نیز ساختار مشخصی نیست و عملا حجم بالا و متنوعی از کار بر دوش دهیاری‌هاست.

استاندار کرمان گفت: خودروهای واگذاری به دهیاری‌ها علاوه بر اینکه ضرورت‌های دهیاری را انجام می‌دهد، امکان درآمدزایی را نیز دارند.

فداکار بیان کرد: وضعیت مالی دهیاری‌ها مناسب است و محدودیت ساز و کار نسبت به شهر را هم ندارند و این یک فرصت ایجاد می‌کند که با جذب اعتبارات به کارهای مختلف بپردازند.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

هجده − 14 =