۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جیرفت
ورزشکارانی نام‌آور اما بدون پیست اتومبیل‌رانی
ورزشکارانی نام‌آور اما بدون پیست اتومبیل‌رانی

ورزشکارانی نام‌آور اما بدون پیست اتومبیل‌رانی

بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت گفت: ما جوان‌های پرشور و با استعدادی در سطح شهرستان داریم که حتی دارای مدال مسابقات رانندگی‌اند اما پیست ندارند. میثم امیری در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ در خصوص فرهنگ رانندگی و ترافیک در شهرستان جیرفت، عنوان کرد: یکی از معضلات ما در مباحث مربوط […]


بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت گفت: ما جوان‌های پرشور و با استعدادی در سطح شهرستان داریم که حتی دارای مدال مسابقات رانندگی‌اند اما پیست ندارند.

ورزشکارانی نام‌آور اما بدون پیست اتومبیل‌رانی

میثم امیری در گفتگو با خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر»؛ در خصوص فرهنگ رانندگی و ترافیک در شهرستان جیرفت، عنوان کرد: یکی از معضلات ما در مباحث مربوط به فرهنگ رانندگی است، متأسفانه در بحث رانندگی ضعیف عمل کردیم و امروزه مشهود است که شهروندان به‌ جای اینکه پشت خط عابر پیاده بایستند، روی خط عابر پیاده توقف می‌کنند که کاملاً اشتباه است.

 
وی ادامه داد: در شهر جیرفت طی دو زمان ترافیک شدید را شاهد هستیم، اولین زمن متعلق به اول صبح است که مدارس باز می‌شوند و خودروها برای رساندن دانش‌آموزان وارد خیابان‌های شهر می‌شوند، و دومین زمان موقع ظهر و اتمام مدارس است و ترافیک به حدی می‌رسد که بعضی اوقات باید چندین ساعت در ترافیک منتظر بود تا راه باز شود.

این مقام مسئول ادامه داد: متأسفانه معضل ترافیک در خیابان آموزش‌ و پرورش شهر جیرفت که یک طرفه است و چندین مدرسه در این خیابان وجود دارد بیش‌تر دیده می‌شود و رانندگان حتی در این خیابان یک طرفه به صورت خلافی رانندگی نیز می‌کنند که باعث تشدید ترافیک می‌شود. 

 
بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت اذعان کرد: مشکل بعدی که در شهرستان جیرفت داریم، نبود پیست اتومبیل‌رانی است، ما جوان‌های پرشور و با استعدادی در سطح شهرستان داریم که حتی دارای مدال مسابقات رانندگی هستند، در شهرستان رفسنجان مسابقات رانندگی برگزار شد و جوانان ما با کسب مدال خوش درخشیدند و برای خودشان صاحب نام‌اند اما متأسفانه شهرستان جیرفت پیست اتومبيل‌رانی ندارد که این جوانان بتوانند آن‌جا به‌راحتی تمرین کنند. 
 
امیری افزود: اگر یک پیست خوب برای جوانان تهیه می‌شد که آن‌ جا هیجانات خود را تخلیه می‌کردند دیگر این کورس‌های خیابانی که در سطح شهر می‌بینیم باعث خسارت‌های جانی و مالی به مردم و بیت‌المال نمی‌شد. 
 
وی تاکید کرد: یکی از معضلات ترافیکی توقف خودرو‌ها در پیاده‌رو است، متأسفانه بعضی از همشهریان این فرهنگ را رعایت نمی‌‌کنند که پیاده‌رو جای گذر کردن و رد شدن عابر پیاده است و نه جای توقف خوردو، و بعضی از تعمیرگاه‌ها ماشین‌های خود را در پیاده‌رو متوقف می‌کنند که کار ناشایستی است. 
 
بخشدار مرکزی شهرستان جیرفت عنوان کرد: برای اینکه بتوانیم فرهنگ درست رانندگی را جا بیاندازیم راه طولانی را باید طی کنیم و باید گفت که؛ انصافاً در این زمینه کوتاهی کردیم و این کوتاهی‌ها خسارات زیادی را از نظر جانی و مالی برای همه مردم شریف شهرستان جیرفت به‌ همراه داشته است. 
 
امیری مطرح کرد: مشکل دیگری که ما در بحث ترافیک شهری داریم، نبود روگذر و زیرگذر مناسب و استاندارد در سطح شهر است، در شهر جیرفت روگذر و زیرگذرهای زیادی نیاز داریم که اگر ایجاد شوند می‌توانند به کنترل ترافیک و رفت‌ و‌ آمد بسیار کمک کنند و برای شهروندان کارآمد باشند. 
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: قدردانی می‌کنم از مرد شریف شهرستان جیرفت که مردمی فهیم، نجیب و با اصالت و دارای تمدن چند هزار ساله هستند و قطعاً برای حل مشکلات شهرستان از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنند و برای پیشرفت بیش‌تر شهر خود تلاش خواهند کرد. 
 
انتهای خبر/ فلاح 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

8 − دو =