۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
پایان رویداد استعدادیابی تولید محتوای دیجیتال
پایان رویداد استعدادیابی تولید محتوای دیجیتال

پایان رویداد استعدادیابی تولید محتوای دیجیتال

اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان رودبار جنوب با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد. به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ اولین رویداد استعدادیابی تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان رودبار جنوب امروز با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.   در این مراسم زینب پورحیدر گفت: امروز […]


اولین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان رودبار جنوب با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.

پایان رویداد استعدادیابی تولید محتوای دیجیتال

به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ اولین رویداد استعدادیابی تولید محتوای دیجیتال بسیج شهرستان رودبار جنوب امروز با معرفی آثار برگزیده به کار خود پایان داد.
 
در این مراسم زینب پورحیدر گفت: امروز اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست؛ فضای مجازی در کل زندگی، در سیاست، فرهنگ، سبک زندگی و امنیت تأثیر گذاشته است. 
 
مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب با بیان اینکه فضای مجازی میدان جنگ است، افزود: میدان جنگ جغرافیای فیزیکی به میدان جنگ جغرافیای ذهنی تبدیل شده است. به عبارتی جنگ امروز جنگ در عرصه شناختی است، که علاوه بر ارائه راهکار، راهبراد نیز ارائه می‌دهد و بر اساس همین راهبرد‌ها، تولید رفتار می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه شاید در گذشته رسانه دست عده محدودی بود، ادامه داد: در حال حاضر هر فرد که در جامعه زندگی می‌کند، خود تبدیل به یک رسانه شده و تعداد افراد رسانه‌‌ای افزایش یافته، همین افراد رسانه‌‌ای در بحث جهت‌دهی و افشاگری نقش بسزایی ایفا می‌کنند.
 
پورحیدر تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد استعدادیابی این بود که ما بتوانیم با استفاده از بستر بسیج در این جبهه پر هیاهو داشته‌ها و نظام ارزشی خودمان را با تبیین و روشنگری و هنرمندی نشان دهیم.
 
مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت با بیان اینکه بسیج ظرفیت خوبی را با در بستر مجازی محیا کرده است، عنوان کرد: فعالان فضای مجازی جوان به خوبی در موضوعات فرهنگی، ارزشی و سیاسی حضور دارند و توفیقات خوبی در این عرصه ایجاد شده است، در این راستا گام‌هایی برداشته شده اما به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم و با نقطه‌ای که باید می‌رسیدیم؛ فاصله داریم.
 
وی با اشاره به اینکه این رویداد به صورت یک‌ روزه در ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب برگزار شد، افزود: تیم‌‌های منتخب شهرستانی در این رویداد حضور داشتند، تیم‌ها در دو رشته عکس‌نوشت و پوستر شرکت کردند.
 
 پورحیدر با بیان اینکه موضوعات مد نظر در بحث تولیدات؛ مهم‌ترین مسائل اجتماعی شهرستان یعنی طلاق، اعتیاد و فرزند‌آوری و همچنین مسائل غزه بود، تأکید کرد: بیش از ۱۰ اثر در معرض داوری قرار گرفت که سه تیم برتر این قالب‌ها نیز برگزیده شدند.
 
مسئول فضای مجازی ناحیه مقاومت خازر نشان کرد: فعالان مجازی رودبار جنوب در این جنگ‌شناختی، خانوادگی به میدان آمدند، یکی از تیم‌های برگزیده مادر و دختری بودند که در بخش عکس‌نوشت موضوع اعتیاد شرکت کرده بودند.

منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − 12 =