۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ریگان
پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان
پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان

پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان

فرمانده انتظامی ریگان از پایان طرح عملياتی آرامش در شهر مرحله یازدهم با محوریت برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادين متجاهر در اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی ریگان؛ اسحاق دریجانی گفت: طرح آرامش در شهر با موضوع برخورد با توزيع […]


فرمانده انتظامی ریگان از پایان طرح عملياتی آرامش در شهر مرحله یازدهم با محوریت برخورد با توزيع‌کنندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادين متجاهر در اين شهرستان خبر داد.

پایان طرح عملياتی آرامش در شهر ریگان

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «راه‌ آرمان»؛ به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی ریگان؛ اسحاق دریجانی گفت: طرح آرامش در شهر با موضوع برخورد با توزيع کنندگان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک در اطراف مراکز فر هنگی و آموزش شامل مدارس و دانشگاه‌ها، به منظور زيباسازی چهره شهر با همکاری پليس مبارزه با مواد مخدر در دستور کار پليس اين شهرستان قرار گرفت.

 
فرمانده انتظامی شهرستان ریگان ادامه داد: در جريان اجرای اين طرح با حضور تیم‌هایی از مجموعه انتظامی شهرستان و با همکاری و همراهي مجموعه پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان،به مناطق از قبل شناسايی شده اعزام و عمليات دستگيري عاملان توزيع مواد مخدر در نقاط مختلف سطح شهرستان را به اجرا گذاشتند.
 
اسحاق دریجانی تصریح کرد: در این عملیات تعداد هشت نفر خرده فروش،۱۰ نفر معتاد متجاهر و یک نفر قاچاقچی دستگیر و بیش از ۱۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط و تحویل مقامات قضایی شد.
 
وی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موردی از قبيل توزيع و پخش مواد مخدر و پرسه‌زنی معتادين متجاهر در سطح شهر با مرکز فوريت‌های پليسی ۱۱۰ تماس حاصل نمايند.
 
انتهای خبر/دانش


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

یک + 7 =