پرداخت ماهیانه 600 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران/ اشتغال مستقیم 800 نفر در فولاد بوتیا کرمان

پرداخت ماهیانه 600 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران/ اشتغال مستقیم 800 نفر در فولاد بوتیا کرمان

علی حسینی محمد آبادی گفت: میزان تعهدات این سازمان در استان  عددی نزدیک به 600 میلیارد تومان در ماه است که به بیمه شدگان و مستمری بگیران به صورت ماهیان پرداخت می شود.

پرداخت ماهیانه 600 میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری بگیران/ اشتغال مستقیم 800 نفر در فولاد بوتیا کرمان

به گزارش”  اقطاع خبر ” علی حسینی محمد آبادی، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان کرمان با گروه صنعتی فولاد بوتیای ایرانیان در راستای شکل گیری تعاملات سازنده  این مجموعه با  سازمان بیمه ای استان دیدار کرد.

علی حسینی محمد آبادی، مدیر کل تامین اجتماعی کرمان در این بازدید، گفت: در استان کرمان 52 هزار و سیصد کارگاه فعال وجود دارد که به نوعی به عنوان شرکای اجتماعی ما در این سازمان محسوب می شوند و در این تعداد کارگاه بالغ بر 360 هزار نفر به صورت مستیقیم مشغول به کار هستند.

وی افزود:  حدود 1200 کارگاه از جمع واحدهای تولیدی درصد بیمه شدگان آنها بالای 50 نفر است، که به صورت مستمر اشتغال دارند.

حسینی تاکید کرد: میزان تعهدات این سازمان در استان  عددی نزدیک به 600 میلیارد تومان در ماه است که به بیمه شدگان و مستمری بگیران  به صورت ماهیان پرداخت می شود.

مدیرکل تامین اجتماعی کرمان، این سازمان را تاثیر پذیر از شرایط اقتصادی کشور دانست و گفت : نیمی از جمعیت کشور عضو این سازمان هستند و به نوعی با این سازمان در ارتباط بوده و معیشت، رفاه و آینده کارگران بستگی به آینده این سازمان دارد.

حسینی محمد آبادی، ایجادمجموعه مهم شرکت فولاد بوتیای ایرانیان را اقدامی موثر در شکل گیری رونق اقتصادی و تامین آینده کارگران این منطقه دانست و تصریح کرد: حرکت بزرگ شما در راه اندازی و ایجاد زمینه اشتغال ما را  به همکاری تنگاتنگ ترغیب می کند تا در کنار شما  مشکلات را پیگیری و حل و فصل کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای تعاملات و ارتباطات دو سویه سازمان  با شرکای اجتماعی خود اعلام آمادگی می کنیم تا مجموعه بزرگ فولاد بوتیا و تمامی پیمانکاران این واحد صنعتی را در راستای حل موضوعات تخصصی حوزه بیمه ای و سایر خدمات این سازمان یاری رسانیم و با برگزاری کارگاه های آموزشی در رفع ابهام و اشکالات بیمه ای با وی همکاری کنیم.

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی کرمان در پایان این نهاد مردمی را پناه بیمه شدگان دانست و افزود: این سازمان آینده بیمه شدگان را رقم می زند و مبنای پرداخت دستمزد آیندگان بر اساس کارکرد و میزان پرداختی  دستمزد در زمان اشتغال خواهد بود، بنابر این باید به واقعیت نزدیک باشد تا در زمان بازنشستگی و از کارافتادگی فرد دچار مشکل نشود.

شایان ذکر است؛  میزان سرمایه اولیه  فولاد بوتیا این مجموعه بزرگ  27 هزار میلیارد تومان است که تکمیل فاز اول با  40 هزار میلیارد تومان انجام شده است و در حال حاضر در همین ابتدای راه 800نفر به عنوان نیروی ثابت  و تعداد 1200 نفر به عنوان نیروی پیمانکاری در این مجموعه اشتغال دارند.

انتهای پیام/طه

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *