۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
پرونده کیفری برای پیمانکار مسکن ۶۴ واحدی بافت تشکیل شد
پرونده کیفری برای پیمانکار مسکن ۶۴ واحدی بافت تشکیل شد -اقطاع خبر

پرونده کیفری برای پیمانکار مسکن ۶۴ واحدی بافت تشکیل شد -اقطاع خبر

کرمان- اقطاع خبر- رییس دادگستری بافت گفت: در خصوص مدیر پیمانکار فعلی پروژه مسکن ۶۴ واحدی این شهرستان پرونده کیفری از مدت ها قبل در دادسرا تشکیل شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ۲ ارسال و در جریان رسیدگی است. به گزارش اقطاع خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، […]



کرمان- اقطاع خبر- رییس دادگستری بافت گفت: در خصوص مدیر پیمانکار فعلی پروژه مسکن ۶۴ واحدی این شهرستان پرونده کیفری از مدت ها قبل در دادسرا تشکیل شد و پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری ۲ ارسال و در جریان رسیدگی است.

به گزارش اقطاع خبر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، سجاد علیدادی سلیمانی اظهار داشت:با توجه به اینکه طی سالیان طولانی کوتاهی ها و ترک فعل هایی از سوی مدیران اجرایی در سطح شهرستان و استان صورت پذیرفته و باوجود برگزاری جلسات متعدد هنوز نتوانستند اقدام امیدوارکننده ای انجام دهند، دستگاه قضا شهرستان از مدت ها قبل در این خصوص ورود داشته است.

این مسئول قضایی ادامه داد:با توجه به اینکه روند حسابرسی و بررسی دقیق امور مالی پروژه از طریق کارشناس رسمی زمان بر شده پرونده تاکنون منتج به صدور حکم نشده که رسیدگی ویژه در دستور کار است.

رییس دادگستری ی بافت تاکید کرد: با توجه به اینکه در خصوص اختلاف مالی و انجام تعهدات پیمانکار، ملاک قرارداد تنظیم شده فی مابین اداره کل راه و شهرسازی و پیمانکار است و در قرارداد شرط داوری درج شده بود در صورت اختلاف، طرفین صرفا از طریق داور و نه مرجع قضایی مشکل را حل کنند.

وی افزود: برای فراهم کردن ورود قانونی دستگاه قضا از این منظر به علت حساسیت موضوع و جلوگیری از تضییع حق مردم، سال گذشته در محل دادگستری جلسه ای چهار ساعته با حضور پیمانکار و معاون اداره کل راه و شهرسازی منعقد و در نهایت طی آن تفاهم نامه جدید تنظیم شد که اگر ظرف یکماه پروژه تحویل نشود، پیمانکار عزل، قرارداد سابق فسخ و پروژه برای اتمام به پیمانکار جدید سپرده شود.

علیدادی سلیمانی بیان کرد:بعد از اتمام مهلت مذکور به علت تمام نشدن پروژه، اداره کل راه و شهرسازی به استناد تفاهم نامه ای که با ورود دستگاه قضا شهرستان تنظیم شده بود، دادخواستی در داگستری مطرح کردند تا شرایط معرفی پیمانکار جدید و اتمام ۱۰ درصد مانده پروژه صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دادخواست در ماه های ابتدایی سال جاری مطرح شده رسیدگی ویژه در دستور کار قرار گرفت و رای بدوی غیرقطعی در خصوص محکومیت پیمانکار صادر شده لکن به علت تجدیدنظر خواهی در دادگاه تجدید نظر استان در حال رسیدگی است.

بافت در فاصله ۱۸۰ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار + پانزده =