۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پروژه 17 ساله هنرستان پسرانه بافت افتتاح می‌شود           -اقطاع خبر

پروژه 17 ساله هنرستان پسرانه بافت افتتاح می‌شود -اقطاع خبر

اقطاع خبر؛ مهرالله رخشانی‌مهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مدرسه ابونصر فارابی شهرستان بافت اظهار داشت : در سفر قبلی بازدیدی که در سفر به قبل به شهرستان داشتیم تعداد زیادی پروژه نیمه‌تمام و رها شده بود که پیمانکار هم نداشت و پروژه‌ها وضعیت نابسامانی داشتند. وی با بیان اینکه پروژه 17 ساله بافت طی یکی […]


اقطاع خبر؛ مهرالله رخشانی‌مهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مدرسه ابونصر فارابی شهرستان بافت اظهار داشت : در سفر قبلی بازدیدی که در سفر به قبل به شهرستان داشتیم تعداد زیادی پروژه نیمه‌تمام و رها شده بود که پیمانکار هم نداشت و پروژه‌ها وضعیت نابسامانی داشتند.

وی با بیان اینکه پروژه 17 ساله بافت طی یکی دو ماه آینده افتتاح می‌شود، گفت: پروژه نیمه‌تمام با عمر زیاد در کشور نداریم انشاءالله پروژه‌های که کلنگ‌زنی شد مصمم هستیم که در زمان معین افتتاح کنیم.

در ادامه صمدالله محمدی نماینده شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس با بیان اینکه سه شهرستان در استان رتبه مناسبی در نوسازی مدارس ندارند، گفت: یکی از مزیت‌ها و شاخص‌های مهم شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه نیروی قوی و ارزشمند است و لازمه ادامه تحصیل و رشد، وجود زیرساخت است که یکی از نیازهای اولیه ما برای آموزش، مدرسه است.

وی افزود: چند پروژه از سال 90 داشتیم که معطل مانده‌ بودند همه به نتیجه رسیدند به جز مدرسه طوبی که امیدواریم این مدرسه هم به مناقصه گذاشته شود.

وی گفت: مدرسه 12 کلاسه آزادگان و مدرسه سه کلاسه شهید داوود آخوندی و انشاءالله تا پایان آبان ماه هنرستان فنی پسرانه بعد از 18 سال شروع به اتمام می‌رسد و شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

 

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج + دو =