پلیس در حل علمی مسائل صاحب تجربه و پیشتاز است

پلیس در حل علمی مسائل صاحب تجربه و پیشتاز است

حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از جمله نقاط قوت در توسعه امنیت جامعه این است که پلیس به صورت علمی برای حل مسائل مرتبط با نظم و امنیت تلاش می کند.

پلیس در حل علمی مسائل صاحب تجربه و پیشتاز است

به گزارش ؛اقطاع خبر؛ حمیدرضا رشیدی نژاد در حاشیه همایش پلیس و دانشگاه که با گردهمائی روسای مراکز دانشگاهی بزرگ مرکز و برخی از شهرستان های استان و انعقاد تفاهم نامه همراه بود در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: پر واضح است که پلیس در حوزه حفظ نظم و امنیت بسیار تلاش می کند و نتیجه این زحمات را در بستر جامعه شاهد هستیم.

وی افزود: در این میان ارتباط بسیار خوبی بین مجموعه بهداشت و درمان با پلیس وجود دارد که اوج این ارتباط و همپوشانی را در زمان شیوع ویروس کرونا شاهد بودیم و مجموعه انتظامی خیلی فراتر از انتظار در کنار مدافعان سلامت قرار گرفت و این عزیزان به واقع هم خدمات مضاعفی به عموم مردم میهن ارائه دادند.
 
رشیدی نژاد بیان کرد: در همین رابطه این دو نهاد که هر دو خدمات شبانه روزی بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه می دهند می توانند ارتباط بیشتری نیز با یکدیگر برقرار کنند و ما در مجموعه بهداشت و درمان می توانیم از بسیاری از داده های حوزه کاری پلیس بهره گیری خوبی داشته باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه پلیس در حل علمی مسائل صاحب تجربه و پیشتاز است، گفت: این ارتباطات می تواند زمینه ای را فراهم کند که مجموعه بهداشت و درمان در کنار پلیس از برخی آسیب های اجتماعی، اعتیاد، بیماری های روانی، خود کشی و قتل ها و دیگر مسائل حاد جلوگیری و راه حل های خوبی را بر اساس ظرفیت های علمی و دانشی دو نهاد طرح و اجرائی کنیم.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان یادآور شد: این موضوعات و سایر اقداماتی که شاهد هستیم پلیس برای حل ریشه ای به آن ها ورود می کند از جمله نقاط قوت مجموعه انتظامی برای توسعه امنیت جامعه است و به نوبه خود برای رفع دغدغه های مسئولان انتظامی که طی جلسات و نشست با دیگر نهادها مطرح و پیگیری می شوند، تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *