۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رودبارجنوب
پمپ‌چی متخلف بازداشت شد
پمپ‌چی متخلف بازداشت شد

پمپ‌چی متخلف بازداشت شد

با دستور قاضی دادگاه جازموریان، پمپ‌چی متخلف بازداشت شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ با دستور قاضی دادگاه جازموریان پمپ‌چی متخلف یکی از پمپ‌های بنزین‌ این شهرستان دستگیر شد.   محمدرسول مکران‌نژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه جازموریان مدافع حقوق شهروندان است و از مردم انتظار داریم جهت جلوگیری […]



با دستور قاضی دادگاه جازموریان، پمپ‌چی متخلف بازداشت شد.

پمپ‌چی متخلف بازداشت شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «اقطاع خبر»؛ با دستور قاضی دادگاه جازموریان پمپ‌چی متخلف یکی از پمپ‌های بنزین‌ این شهرستان دستگیر شد.

 
محمدرسول مکران‌نژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه جازموریان مدافع حقوق شهروندان است و از مردم انتظار داریم جهت جلوگیری از تخلفات این‌چنینی موارد را به‌ صورت مستند به دادگاه جازموریان جهت برخورد با متخلفان ارائه کنند.
 
وی افزود: جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان به صورت مداوم در حال رصد است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف طبق قانون با آن برخورد می‌شود.
 
گفتنی است، پمپ‌چی متخلف در جازموریان اقدام به فروش بنزین به قاچاقچیان سوخت در مشک می‌کرد و همین امر سبب ایجاد بی‌نظمی در پمپ و سرگردانی شهروندان شده بود.
 
قاچاق سوخت در شهرستان‌های جنوب کرمان به دلیل هم‌جواری با دو استان مرزی صورت می‌گیرد که مسئولان مرتبط در تلاش برای جلوگیری از کاهش تاراج این سرمایه ملی هستند.
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*