۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
پیام استاندار کرمان در پی عروج آسمانی سردار پاسدار حسین اسماعیل بیگی
پیام استاندار کرمان در پی عروج آسمانی سردار پاسدار حسین اسماعیل بیگی

پیام استاندار کرمان در پی عروج آسمانی سردار پاسدار حسین اسماعیل بیگی

استاندار کرمان در پیامی درگذشت سردار حاج حسین اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، از فرماندهان سابق سپاه ثارالله، مدیرکل اسبق انتظامی و امنیتی استانداری کرمان و از یاران سپهبد شهید سلیمانی را تسلیت گفت. به گزارش “اقطاع خبر” استاندار کرمان در پیامی درگذشت سردار حاج حسین اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران […]


استاندار کرمان در پیامی درگذشت سردار حاج حسین اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، از فرماندهان سابق سپاه ثارالله، مدیرکل اسبق انتظامی و امنیتی استانداری کرمان و از یاران سپهبد شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

پیام استاندار کرمان در پی عروج آسمانی سردار پاسدار حسین اسماعیل بیگی

به گزارش “اقطاع خبر” استاندار کرمان در پیامی درگذشت سردار حاج حسین اسماعیل بیگی، رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس، از فرماندهان سابق سپاه ثارالله، مدیرکل اسبق انتظامی و امنیتی استانداری کرمان و از یاران سپهبد شهید سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام دکتر علی زینی وند به شرح زیر است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ»

سردار پاسدار “حاج حسین اسماعیل بیگی”، سرباز انقلاب، مردی از جنس رشادت و ایثار بود که پس از عمری مجاهدت در راه خدا و اسلام و پاسداری از ارزش های انقلاب به لقا الله پیوست.
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و از مردان سرافراز دیار کریمان بود. این مجاهد مخلص، علاوه بر سال‌ها حماسه آفرینی و ایستادگی تا پای جان در دوران هشت سال دفاع مقدس و خدمتگزاری در لباس مقدس سپاه، از همرزمان و همراهان شهید سپهبدحاج قاسم سلیمانی بود که بدون تردید نقش با اهمیّت و برجستۀ این پاسدار مجاهد در تقویت جبهه مقاومت و انقلاب هرگز فراموش نخواهد شد.
اینجانب مصیبت وارده و فقدان این جانباز سرافراز، پاسدار انقلابی و خدوم را به خانواده معزز ایشان، مردم ولایت مدار استان کرمان تسلیت گفته و از درگاه کبریایی برای وی علو درجات و همنشینی با یاران شهیدش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواستارم.
علی زینی وند 
استاندار کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، حاج حسین اسماعیل بیگی از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و همرزم بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام، سپری کرد. او در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کشور و انقلاب تا پای جان ایستادگی کرد و در اثر شیمیایی شدن به افتخار جانبازی نائل گردید.
سردار سرفراز حاج حسین اسماعیل بیگی در مسئولیت های مختلفی از جمله معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله ، معاون اطلاعات سپاه ، فرمانده ناحیه زرند، فرمانده ناحیه کهنوج، معاون هماهنگ کننده تیپ بم، مدیرکل انتظامی و امنیتی استانداری کرمان و دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت استان کرمان به نظام و انقلاب اسلامی و به مردم خدمت کرد.
سردار اسماعیل بیگی شامگاه پنجشنبه دوم دی ماه پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از کرونا ویروس آسمانی شد.

انتهای پیام/تاج الدینی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

4 × 5 =