۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
پیش‌بینی وزش باد شدید در نوار شرقی استان
پیش‌بینی وزش باد شدید در نوار شرقی استان

پیش‌بینی وزش باد شدید در نوار شرقی استان

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طی روزهای آینده در نوار شرقی و برخی مناطق شمال غربی وزش باد نسبتاً شدید و متعاقباً خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.  به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی […]


اداره‌کل هواشناسی استان کرمان اعلام کرد: طی روزهای آینده در نوار شرقی و برخی مناطق شمال غربی وزش باد نسبتاً شدید و متعاقباً خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

پیش‌بینی وزش باد شدید در نوار شرقی استان

 به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روزهای آینده در نوار شرقی و برخی مناطق شمال غربی وزش باد نسبتاً شدید و متعاقباً خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت برای این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

در سایر مناطق جوی نسبتا پایدار و آرام گاهی همراه با افزایش ابر مورد انتظار است. به لحاظ دمایی نیز تغییرات قابل توجهی نخواهیم داشت.

 بر اساس اعلام این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای پنج درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منوجان با دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۳ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

صبح امروز لاله‌زار با ثبت حداقل دمای ۵/۴  درجه سانتی‌گراد پس از دوگنبدان با دمای ۴/۶ و اردبیل با دمای ۴/۹ خنک‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

14 − یازده =