۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
پیکر سیزدهمین مفقودی طغیان رودخانه هلیل پیدا شد
پیکر سیزدهمین مفقودی طغیان هلیل پیدا شد

پیکر سیزدهمین مفقودی طغیان هلیل پیدا شد

مدیرعامل هلال‌ احمر استان کرمان، گفت: پیکر سیزدهمین مفقودی حادثه طغیان هلیل‌رود پیدا و جستجو برای پیدا کردن مادر و فرزندی ادامه دارد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌ احمر کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به بارندگی‌های اخیر در ارتفاعات شهرستان جیرفت، اظهار کرد: این بارندگی‌های، جاری […]


مدیرعامل هلال‌ احمر استان کرمان، گفت: پیکر سیزدهمین مفقودی حادثه طغیان هلیل‌رود پیدا و جستجو برای پیدا کردن مادر و فرزندی ادامه دارد.

پیکر سیزدهمین مفقودی طغیان هلیل پیدا شد

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «اقطاع خبر» به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌ احمر کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به بارندگی‌های اخیر در ارتفاعات شهرستان جیرفت، اظهار کرد: این بارندگی‌های، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه هلیل را به همراه داشت و باعث غرق شدن یک خانواده تبعه افغانستانی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه ۱۴ نفر از تبعه افغانستان و یک نفر از اهالی جیرفت غرق شدند، افزود: بلافاصله عملیات جستجو و نجات توسط ۶۴ نیروی امدادی در قالب ۱۶ تیم‌ هلال‌ احمر آغاز شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، با اشاره به آخرین وضعیت مفقودان طغیان هلیل‌رود، گفت: ساعت ۶ صبح سه‌شنبه، دهم مهرماه پیکر سیزدهمین مفقودی حادثه طغیان رودخانه هلیل در جیرفت با تلاش امدادگران هلال‌ احمر از آب بیرون کشیده شد و عملیات جستجو برای پیدا کردن یک مادر و فرزند دو ماهه‌اش هنوز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تلاش امدادگران هلال‌ احمر برای پیدا کردن سایر افراد مفقود شده ادامه دارد، افزود قالب ۱۶ تیم‌ هلال‌ احمر از شهرستان‌های عنبرآباد، کهنوج، جیرفت، ساردوئیه، بم و کرمان در محل حادثه حضور دارند.

فلاح با اشاره به شرایط جوی، احتمال بارش‌های رگباری و لحظه‌ای در مناطقی از استان کرمان، گفت: بارها تاکید شده که در این شرایط به شدت از توقف، تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

انتهای خبر/ پسند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

دوازده + 5 =