۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
چرخش بیرحم کرونا در بازار مظفری کرمان/جولان متکدیان پاکستانی در بازار + تصویر – راه آرمان کرمان
چرخش بیرحم کرونا در بازار مظفری کرمان/جولان متکدیان پاکستانی در بازار + تصویر – اقطاع خبر

چرخش بیرحم کرونا در بازار مظفری کرمان/جولان متکدیان پاکستانی در بازار + تصویر – اقطاع خبر

در این اوضاع وخیم کرونایی هر روز صبح و عصر که سرکی به این بازار مظفری بزنید متوجه می شوید که فروشندگان و برخی از شهروندان اصلا به رعایت پروتکل های بهداشتی اعتقاد ندارند و نه تنها برای سلامتی خود احترام قائل نیستند که حتی حقوق دیگران را زیر پای می گذارند. به گزارش اقطاع […]


در این اوضاع وخیم کرونایی هر روز صبح و عصر که سرکی به این بازار مظفری بزنید متوجه می شوید که فروشندگان و برخی از شهروندان اصلا به رعایت پروتکل های بهداشتی اعتقاد ندارند و نه تنها برای سلامتی خود احترام قائل نیستند که حتی حقوق دیگران را زیر پای می گذارند.

به گزارش اقطاع خبر؛ متاسفانه در این اوضاع بد کرونایی که پیک چهارم  این بیماری در جای جای استان بیداد می کند، هنوز هستند شهروندانی که از روی جاهلیت این بیماری را جدی نگرفته و نمی گیرند.

بازار مظفری شهر کرمان یکی از مکان هایی است  که هر روز محل اجتماع بسیاری از شهروندان کرمانی است که برای خرید میوه و اقلام مورد نیاز خود به این مکان مراجعه می کنند.

 

هر روز صبح و عصر که سرکی به این بازار بزنید متوجه می شوید که فروشندگان و برخی از شهروندان اصلا به رعایت پروتکل های بهداشتی اعتقاد ندارند و نه تنها برای سلامتی خود احترام قائل نیستند که حتی حقوق دیگران را زیر پای می گذارند.

متاسفانه علاوه بر فروشندگان، خانم های متکدی پاکستانی که هر ساله فصل بهار و تابستان به کرمان یورش می آورند مواجه می شویم که بچه بغل  شروع به چرخیدن در بازار و گدایی می کنند، اما در این میان تنها کسی که نفع می برد کرونای بیرحم است که می تواند یک قاتل خاموشی باشد که هر لحظه و هر ثانیه یک نفر از همین شهروندان بی توجه را مورد حمله قرار داده و راهی بیمارستان کند.

علیرغم اینکه خود مردم و شهروندان باید بیشتر مراقب سلامتی خود و اطرافیان باشند متاسفانه متولیان امر نیز  در این رابطه کوتاهی می کنند و نظارت روزانه اشان کم رنگ است.

یوسف جعفری رئیس اتاق اصناف استان کرمان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: به اعتقاد من می بایست بازار مظفری هم مثل بازار سرپوشیده تعطیل شود چون پرازدحامترین نقطه شهر محسوب می شود.

متاسفانه هر چه با مسئول بهداشت محیط شهرستان تماس گرفتیم پاسخگو نبودند.

 

انتهای پیام/نامجو

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − 4 =