۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
پوریا جلالی
چمن مصنوعی زیر پای ورزشکاران روستای دشتاب بافت | اقطاع خبر
رئیس اداره ورزش و جوانان بافت:

چمن مصنوعی زیر پای ورزشکاران روستای دشتاب بافت | اقطاع خبر

پوریا جلالی گفت: ایجاد فضای لازم برای حضور ورزشکاران روستایی در عرصه ورزش، زمینه های تقویت و حضور استعدادهای فراوانی را که در مناطق روستایی زندگی می کنند و از هیچگونه امکانات ورزشی لازم برخوردار نیستند را فراهم می کند.

پوریا جلالی رئیس اداره ورزش و جوانان بافت در گفتگو با خبرنگار اقطاع خبر گفت: توجه به روستاها از آن جهت که سبب ماندگاری روستائیان در روستا می‌شود، مهم و همواره از سوی مسئولان مورد تاکید قرار گرفته است و توجه به مسائل و رفع مشکلات روستائیان مانع از مهاجرت آنها به شهرها و افزایش حاشیه‌نشینی می‌شود.

وی افزود: ایجاد فضای لازم برای حضور ورزشکاران روستایی در عرصه ورزش، می تواند در کنار مبحث ارتقاء سطح سلامت و افزایش نشاط و شادابی بین اقشار مختلف جامعه روستایی، زمینه های تقویت هر چه بیشتر ورزش و حضور استعدادهای فراوانی را که در مناطق روستایی زندگی می کنند و از هیچگونه امکانات ورزشی لازم برخوردار نیستند را فراهم نمود.

جلالی ادامه داد: به واسطه نیاز به گذراندن درست اوقات فراغت و معضلات فرهنگی و اجتماعی خاص مناطق روستایی، ایجاد اماکن و فضاهای ورزشی در این مناطق از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی در پایان از پروژه احداث چمن مصنوعی روستای اسلام دشتاب خبر داد و یادآور شد: پس از روستاهای کهک اسفیج و مغوئیه کیسکان، جوانان اسلام آباد دشتاب نیز می توانند از زمین چمن استفاده کنند و تا پایان سال نیز  ۸ زمین چمن مصنوعی گل هندبالی در شهرستان بافت به بهره برداری می رسد.

چمن مصنوعی زیر پای ورزشکاران روستای دشتاب بافت

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × پنج =