۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
چه زیباست لحظه‌های آخر
چه زیباست لحظه‌های آخر | اقطاع خبر

چه زیباست لحظه‌های آخر | اقطاع خبر

به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ شهید «محمدحسین صادقی خلیل آبادی» هشتم اسفند ۱۳۳۹ در روستای قاسم‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان زاده شد. محمدحسین تا پایان مقطع متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به استخدام فرمانداری درآمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام بیست و سوم […]



به گزارش گروه فرهنگ و شهادت پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ شهید «محمدحسین صادقی خلیل آبادی» هشتم اسفند ۱۳۳۹ در روستای قاسم‌آباد از توابع شهرستان رفسنجان زاده شد. محمدحسین تا پایان مقطع متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. به استخدام فرمانداری درآمد و به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام بیست و سوم تیر ۱۳۶۱ در کوشک شهید شد. تاکنون اثری از پیکرش به دست نیامده است.

وصیت‌نامه شهید «محمدحسین صادقی خلیل آبادی» را می‌خوانیم:

سپاس خداوندی را که بر مستضعفان زمین منت گذاشت و انقلابی عظیم و اسلامی به پا کرده و سپاس خداوندی که باز بر ما منت گذاشت و رهبری عالی‌قدر و الگوی انسانیت اسلام به ما عطا کرده که هم او بر عمر پربرکتش بی‌افزاید تا رسیدن انقلاب بزرگ‌تر و عظیم‌تر حضرت مهدی (عج) و درود بر ملت مسلمان ایران، آن‌هایی که شب و روز در تلاش‌اند تا از دستاورد این انقلاب پاسداری کنند و سلام و درود بر شهدای جان بر کف انقلاب اسلامی، کسانی که با دادن خون خود به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین (ع) لبیک گفتند و سلام و درود بر امام خمینی نایب برحق حضرت مهدی (عج) نجات‌دهنده مستضعفان جهان.

اول سخنی دارم بر امام. ای امام عزیز، ای کسی‌ که خود را ندای فدای اسلام و مکتب کردی و سال‌ها تلاش و کوشش و جهاد با نفس کردی و نمونه یک انسان کامل شده‌ای، ای کسی‌ که خدای تبارک و تعالی که همیشه در سخنت از او یاد می‌کرد و نام می‌بردی در وجودت حی و حاضر است و ای نجات‌دهنده ایران و اسلام و مسلمانان فقط یک درخواست از تو دارم و دیگر هیچ و آن این است که دعا کن که خدا گناهان ما را ببخشد و بیامرزد و برایم دعا کن که خداوند مقام شهادت و شهید را به من بدهد زیرا که دعای شما مستجاب خواهد شد.

دوم به خانواده‌ام که از همه کسی به من نزدیک‌تر هستند، پدر و مادر عزیز و مهربانم و برادران و خواهران خوبم، اول درخواستی که از شما دارم این است که پس از مرگ من صبر داشته باشید فقط به اسلام فکر کنید و صلاح اسلام را در نظر بگیرید و در اجرا و عمل به اسلام راستین و خط امام کوشا باشید و کشته شدن من باعث نشود که بر کسانی که مقداری انحراف اسلامی دارند خرده‌گیری و تندخویی کنید، بیشتر سعی کنید خود را اصلاح کنید و بعد دیگران را.

ای مادر عزیزم می‌دانم که خدا و اسلام که دوستش داری و نمی‌خواهی از بین برود فکر کن ببین مصلحت اسلام چه بوده… مادرجان مگر از علی‌اصغر امام حسین (ع) عزیزتر بودم. پس صبر داشته باشید و دعا کن که خدا گناهان مرا ببخشد تا در آن دنیا بتوانم مقامی والا به دست آورم خداوند به تو توفیق و صبر عنایت کند!

سوم از تمام اقوام و آشنایان می‌خواهم که از همه بخواهند البته تمام افراد آشنا و اقوام تا مرا حلال کنند و از خدا بخواهند که گناهان مرا ببخشد و به من مقام شهید را عطا کند.

چه زیباست لحظه‌های آخر، همه مشغول بستن لوازم و اسلحه خود برای رفتن به میعادگاه هستند و چه زیباست اینکه هیچ‌کس به امید اینکه برگردد، نیست.

و من از خداوند بزرگ می‌خواهم که اجر شهید را به همه مسلمانان عطا بفرماید و چون من آرپی‌جی‌زن هستم و برای شکار تانک انتخاب شده‌ام این چند کلمه را نوشتم و می‌دانم که شهادت ۹۹ درصد نصیب من می‌شود و امیدوارم که مرا ببخشید.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/ن https://armanekerman.ir/vdcjttevtuqexoz.fsfu.html


پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

سیزده + 13 =