۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
کاهش دما از اواسط هفته شروع می‌شود
کاهش دما از اواسط هفته شروع می‌شود

کاهش دما از اواسط هفته شروع می‌شود

اداره‌کل هواشناسی کرمان اعلام کرد: کاهش دمای هوای استان از اواسط هفته آغاز شده و در چند روز آینده، وزش باد شدید برای برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ در اطلاعیه روز جمعه این اداره‌کل آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی از امروز (جمعه) تا روز […]



اداره‌کل هواشناسی کرمان اعلام کرد: کاهش دمای هوای استان از اواسط هفته آغاز شده و در چند روز آینده، وزش باد شدید برای برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

کاهش دما از اواسط هفته شروع می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «راه‌آرمان»؛ در اطلاعیه روز جمعه این اداره‌کل آمده است: طبق بررسی آخرین نقشه های پیش‌یابی هواشناسی از امروز (جمعه) تا روز دوشنبه جوی نسبتاً پایدار همراه با افزایش ابر و وزش باد برای اکثر مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

 
از روز دوشنبه تا انتهای هفته پیشِ‌رو، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و متعاقباً خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت و کاهش کیفیت هوا در سطح استان به ویژه مناطق شمال غربی، شمالی و نوار شرقی استان را خواهیم داشت.
 
طبق این اطلاعیه، از روز سه‌شنبه نیز افزایش ناپایداری‌های جوی به صورت رشد ابر، رگبار باران و وزش تندبادهای لحظه در استان مورد انتظار است.
 
بر اساس این گزارش، به لحاظ دمایی نیز تا روز دوشنبه تغییرات قابل توجهی نخواهیم داشت و از این روز روند کاهشی دما برای اکثر مناطق پیش‌بینی می‌شود.
 
طبق اعلام هواشناسی کرمان طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار به عنوان مرتفع‌ترین شهر ایران در شهرستان بردسیر با دمای پنج درجه خنک‌ترین نقطه و کهنوج با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه استان کرمان بودند.
 
دمای کلان‌شهر کرمان نیز امروز در خنک‌ترین ساعت ۱۲ درجه بوده و در گرم‌ترین ساعت ۳۰ درجه بود.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/بارانی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*