۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
کرمان در هفته‌ای که گذشت!
کرمان در هفته‌ای که گذشت!

کرمان در هفته‌ای که گذشت!

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود در هفته‌ای که گذشت را تشریح کرد. شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شد، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را […]


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه خود در هفته‌ای که گذشت را تشریح کرد.

کرمان در هفته‌ای که گذشت!

شهباز حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ گفت: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شد، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را به‌دلیل مسائل و دغدغه‌هایی که مردم در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل اتباع بیگانه داشتند و همچنین مسائلی که در زمینه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع در مدارس وجود دارد، دعوت کردم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد اتباع در شهرستان کرمان زیاد شده است، ادامه داد: یکی از دغدغه‌های اصلی دیگر مردم، مقوله امنیت است؛ چراکه این مهم اصلی‌ترین، مؤثرترین و ارزشمندترین فاکتور برای ثبات و آرامش جامعه است و در این راستا نشست‌های خیلی خوبی برگزار شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: با حضور اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بازدیدی از پایگاه هوانیروز کرمان داشتیم. این پایگاه دارای ظرفیت و توان بسیار بالایی است و یکی از پایگاه‌های بسیار خوب، موفق و همیشه همراه با مردم در حوادث است.

وی بیان کرد: نشستی را با شورای تأمین در خصوص وضعیت مرزها و شرق کشور داشتیم و همچنین نشستی با حضور فرمانده نیروی انتظامی کشور با حضور مسئولان استانی، کشوری و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

حسن‌پور اظهار کرد: به‌صورت ویژه از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص اعزام هیات به سرپرستی معاون اقتصادی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به کرمان تقدیر و قدردانی می‌کنم. با بازدید وی در زمینه سرمایه‌گذاری می‌‎توانیم اقداماتی انجام دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به سابقه خوبی که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گذشته در معادن شهرستان سیرجان داشته و دارند، از وزارت دفاع برای سرمایه‌گذاری بیش‌تر و بهتر در استان کرمان درخواست داشتم و همچنین از بنیاد تعاون نیروی انتظامی درخواست کردم تا برای مطالعه و سرمایه‌گذاری در استان کرمان و به‌ویژه شهرستان‌های کرمان و راور اقدام کند.

وی با بیان اینکه ما توانستیم رکورد رتبه اول اشتغال شهرستان کرمان را بعد از ده‌ها سال‌ به ثبت برسانیم، اظهار کرد: این نتیجه نشان می‌دهد که همه مدیران شهرستان کرمان پای کار آمده‌اند تا یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های اصلی جامعه را پاسخ دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز بازدید از وضعیت جاده‌های کرمان و راور به‌ویژه نقاط حادثه‌خیز مانند جاده‌های راور به کرمان، کرمان به کوهپایه و کرمان به شهداد را در دستور کار داریم.

انتهای خبر/م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شانزده − یازده =