۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
کرمان میزبان گردهمایی کارشناسان کانون پرورش فکری
کرمان میزبان گردهمایی کارشناسان کانون پرورش فکری

کرمان میزبان گردهمایی کارشناسان کانون پرورش فکری

گردهمایی کشوری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، گردهمایی کشوری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی استان کرمان از ۲۸ […]



گردهمایی کشوری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

کرمان میزبان گردهمایی کارشناسان کانون پرورش فکری

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، گردهمایی کشوری کارشناسان مسئول و کارشناسان فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به میزبانی استان کرمان از ۲۸ تا ۳۰ مهر ۱۴۰۳ در شهر مس سرچشمه برگزار می‌شود.

بنابر این خبر، در این گردهمایی فرهاد فلاح معاون فرهنگی و کارشناسان ستاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم حضور دارند و درباره مسائل کلان فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان تصمیماتی گرفته خواهد شد.

همچنین در این گردهمایی یک نشست آموزشی با موضوع «مدیریت رهبری سازمانی» با حضور هدایت تیرگر دکترای تعلیم و تربیت برای کارشناسان برگزار می‌شود و بازدید از کارخانه مس هم از دیگر برنامه‌هاست.

این در حالی است که، در بخش‌های بعدی این گردهمایی با تشکیل کارگروه‌های تخصصی به سرفصل‌های «کتاب‌خانه‌های سیار و پستی»، «سامانه ثبت گزارش عملکرد»، «ظرفیت‌های مردمی و شورای خانواده»، «کانون‌یاران»، «مراکز الگو» و «شورا و باشگاه‌های نوجوان» پرداخته می‌شود.

نشست با امام‌جمعه رفسنجان با موضوع «قصه‌های قرآنی» از دیگر پیش‌بینی‌های این سفر سه روزه است.

شهر مس سرچشمه شهری کوهستانی و سردسیر از توابع شهرستان رفسنجان در استان کرمان است و در فاصله ٥٠ کیلومتری رفسنجان واقع شده‌ است.

انتهای خبر/ م


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*