کسب رتبه سوم مسابقات آزمایشگاهی کشوری توسط دبیران شهرستان زرند

کسب رتبه سوم مسابقات آزمایشگاهی کشوری توسط دبیران شهرستان زرند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: مریم درگاهی وزهرا عربپور از دبیران مقطع متوسطه اول شهرستان زرند موفق شدند رتبه سوم سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشوری دبیران علوم تجربی را از آن خود کنند.

کسب رتبه سوم مسابقات آزمایشگاهی کشوری توسط دبیران شهرستان زرند

به گزارش اقطاع خبر، حسین کاظمی ضمن تبریک این موفقیت به جامعه فرهنگیان این شهرستان گفت: مریم درگاهی وزهرا عربپور عربپور از  دبیران مقطع متوسطه اول شهرستان زرند موفق شدند رتبه سوم  سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشوری دبیران علوم تجربی  را از آن خود کنند.

وی افزود: در این مسابقات ۴۲۸ تیم دو نفره از سراسر کشور در طی سال گذشته با هم به رقابت پرداخته و دبیران برجسته علوم تجربی وارد این عرصه شده اند.

کاظمی ادامه داد: در فرآیند داوری ها از هر یک از استان ها یک تیم یعنی ۳۲ تیم شامل ۶۴ نفر از دبیران با هم به مرحله کشوری راه پیدا کرده اند که مریم درگاهی وزهراعربپور از  دبیران مقطع متوسطه اول شهرستان زرند موفق شدند رتبه سوم  سومین دوره مسابقات آزمایشگاهی کشوری دبیران علوم تجربی  را از آن خود کنند.

مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند این موفقیت را به تمامی همکاران فرهنگی ،  دانش آموزان ،  به ویژه  دبیران این آموزشگاه ها تبریک گفته و آرزوی موفقیت روز افزون تمامی همکاران  فرهنگی در عرصه های مختلف علمی وفرهنگی را از درگاه خداوند منان خواستار است.

انتهای پیام/قنبرزهی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

ایام پایانی ماه رمضان را دریابید

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند گفت: یکی از با فضیلت‌ترین ایام و لیالی ماه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *