کشف بیش از 3 تن مواد مخدر طی 9 ماه گذشته در شهرستان بافت -اقطاع خبر

کشفیات مواد مخدر در نه ماهه نخست سالجاری حدود 3 تن بوده است

اقطاع خبر،  سرهنگ نبی الله میرافضلی، فرمانده انتظامی شهرستان بافت گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بافت در راستای مقابله با این پدیده شوم با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر نقاط آلوده شهرستان در ۹ ماهه امسال موفق شدند ۳ تن و ۱۱۲ کیلو گرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

اوبا اشاره به اینکه این مقدار مواد کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است افزود: در راستای برخورد با توزیع کنندگان موادمخدر نیز در این مدت ۹۵ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه ریشه بسیاری از جرائم اعتیاد به مواد مخدر است، گفت: پلیس نیز با اعزام کارشناسان و برپایی کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس، ادارات و دیگر نهاد‌ها در جهت آگاه سازی و پیشگیری از اعتیاد گام بر می‌دارد.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *