۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
کشف جمجمه انسان و سفال توسط حفاران غیرمجاز در بافت -اقطاع خبر

کشف جمجمه انسان و سفال توسط حفاران غیرمجاز در بافت -اقطاع خبر

استانها  /  کرمان ۱۰:۳۴ ۱۴۰۰-۵-۱۸ http://fna.ir/3312z ۰ کشف جمجمه انسان و سفال توسط حفاران غیرمجاز در بافت فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان از کشف تعدادی جمجمه انسان توسط حفاران غیرمجاز در شهرستان بافت خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید‌علی حسینی امروز اظهار داشت: با توجه به گزارش رسیده از پایگاه […]





استانها



 / 



کرمان


کشف جمجمه انسان و سفال توسط حفاران غیرمجاز در بافت


فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان از کشف تعدادی جمجمه انسان توسط حفاران غیرمجاز در شهرستان بافت خبر داد.

کشف جمجمه انسان و سفال توسط حفاران غیرمجاز در بافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید‌علی حسینی امروز اظهار داشت: با توجه به گزارش رسیده از پایگاه حفاظتی شهرستان بافت اشخاصی به قصد دست یافتن به اشیای عتیقه در حال حفاری بودند که با همکاری ماموران نیروی انتظامی شهرستان مذکور و نیروهای یگان حفاظت این اداره کل دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث ‌فرهنگی استان کرمان افزود: متهمان در حین حفاری به تعدادی جمجمه انسان و سفال برخورد کرده‌اند که این کشفیات برای بررسی به حوزه باستان‌شناسی تحویل داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان به همراه آلات و ادوات حفاری همچون بیل، کلنگ و… در محل دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شده‌اند.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/خ




پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

چهار × پنج =