۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
کشف ۱۸ تن سیمان خارج از شبکه توزیع           -اقطاع خبر

کشف ۱۸ تن سیمان خارج از شبکه توزیع -اقطاع خبر

به گزارش اقطاع خبر؛ سرهنگ محمود بیدشکی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مبنی بر اقدام به توزیع تعدادی سیمان خارج از شبکه توسط یک واحد صنفی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. سرهنگ بیدشکی افزود: ماموران به همراه نماینده […]


به گزارش اقطاع خبر؛ سرهنگ محمود بیدشکی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری از اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان مبنی بر اقدام به توزیع تعدادی سیمان خارج از شبکه توسط یک واحد صنفی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ بیدشکی افزود: ماموران به همراه نماینده اداره صمت در بازدید از یک دستگاه کامیون پارک شده در این واحد صنفی۳۶۰ کیسه سیمان خارج از شبکه توزیع کشف و در ادامه کارشناسان ارزش آن ها را یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت با اشاره به دستگیری  یک متهم در این رابطه بیان داشت: اقدامات اینچنینی برخی افراد از جمله موارد اثرگذار بر آشفتگی بازار توزیع اقلام مورد نیاز مردم هستند که پلیس با تمام توان با اخلالگران اقتصادی و پدیده زیانبار قاچاق یا احتکار کالاهای مورد نیاز مردم مبارزه می‌کند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پنج − دو =