۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کرمان
کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در بم
کشف ۲۲ وسیله نقلیه سرقتی در بم

کشف ۲۲ وسیله نقلیه سرقتی در بم

فرمانده‌ انتظامی بم از کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در عمليات‌های یک‌ماهه ماموران‌ انتظامی اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی پلیس؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب گفت: ماموران‌ انتظامی اين شهرستان مرداد‌ماه با گشت‌زنی هدفمند و شبانه‌روزی در سطح حوزه استحفاظی و همچنين با پايش […]


فرمانده‌ انتظامی بم از کشف ۲۲ دستگاه خودرو و موتورسيکلت سرقتی در عمليات‌های یک‌ماهه ماموران‌ انتظامی اين شهرستان خبر داد.

کشف ۲۲ وسیله نقلیه سرقتی در بم

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی پلیس؛ عزت‌الله عبدلی‌نسب گفت: ماموران‌ انتظامی اين شهرستان مرداد‌ماه با گشت‌زنی هدفمند و شبانه‌روزی در سطح حوزه استحفاظی و همچنين با پايش هوشمند خودروهای عبوری موفق شدند، ۹ خودرو و ۱۳ موتورسيکلت سرقتی را کشف کنند.
 

فرمانده‌ انتظامی بم با بيان اينکه برخورد با سرقت يکی از مولفه‌های اصلی ماموريت‌های پليس است، بيان‌کرد: ماه‌ گذشته با تحقيقات و عمليات‌های پليسی ۶۶ سارق دستگير و در تحقيقات به‌عمل آمده به ۱۴۶ فقره انواع سرقت اعتراف و مقداری زيادی از اموال سرقت‌شده کشف و به مال‌باختگان تحويل داده شد.
 
وی با بيان اينکه در راستای برخورد با خودروهای شوتی و تغيير وضعيت که يکی از مطالبات مردمی نيز بوده است، اظهار کرد: مرداد‌ماه ۱۱۶ خودرو تغيير وضعيت و سوخت‌کش توقيف و روانه پارکينگ شدند و در اين راستا بيش از ۵۴ هزار ليتر سوخت از اين اين خودروها و خودروهای سنگين کشف شده است.
 
عبدلی‌نسب در پايان با اشاره به فصل برداشت خرما در اين شهرستان بر رعايت نکات ايمنی و مراقبتی برداشت محصول از سوی باغداران تاکيد کرد.

انتهای خبر/ تاج الدینی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شانزده − هفت =