کشف 3.5 تن مواد مخدر در شهرستان بافت -اقطاع خبر

محمود بیدشکی به مناسبت هفته نیروی انتظامی در گفت‌وگو با اقطاع خبر اظهار داشت: وضعیت امنیتی خوبی در شهرستان داریم و ناامنی خاصی وجود ندارد، در همه‌جا افرادی وجود دارد که هنجارشکن هستند و پلیس با افراد هنجارشکن برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان بافت ادامه داد: طرح دستگیری معتادان پرخطر در شهرستان اجرا شد و این افراد دستگیر شدند و به کمپ‌های ترک اعتیاد تحویل داده شدند که یکی از عوامل کاهش سرقت در شهرستان به‌ویژه محصولات کشاورزی، منازل مسکونی و اماکن دستگیری معتادان پرخطر بود.

 بیدشکی با توصیه به شهروندان مبنی بر اینکه نسبت به نگهداری اموالشان دقت کند و از تجهیزات ضدسرقت و هشداردهنده استفاده کنند، عنوان کرد: دغدغه بزرگی نسبت به سرقت احشام بود که خوشبختانه مهار شد و نسبت به سال قبل 30 در صد کاهش سرقت احشام را در شهرستان داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در تمام سرقت‌ها شهرستان در هفت ماه سال 99، 485 فقره بوده است که از این تعداد 327 مورد کشف‌ شده است و 3 تن و 657 کیلو مواد مخدر در هفت ماه امسال کشف‌ شده است، افزود: معضل مواد مخدر را باید خانواده‌ها جدی بگیرند چون بخش عمده‌ای از طلاق‌ها به دلیل اعتیاد به مواد مخدر است.

بیدشکی با بیان اینکه برای امنیت مردم از هیچ کاری کوتاهی نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه شورای تأمین هر مسئول اثرگذار در بخش زیرساخت‌های شهرستان عملکرد و راهکارهای خود را بیان کند و اگر مشکل روشنایی و زیرساخت در معابر حل شود بستر جرم فراهم نخواهد بود.

انتهای پیام/3388/ب

 

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *