۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » نرماشیر
کمک رسانی جهادگران نرماشیری به‌مردم سیل زده ریگان
کمک رسانی جهادگران نرماشیری به‌مردم سیل زده ریگان

کمک رسانی جهادگران نرماشیری به‌مردم سیل زده ریگان

محمدرویان‌گفت: صبح امروز جهادگران نرماشیری برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان ریگان به مناطق این شهرستان اعزام شدند. محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر درگفتگو با خبرنگار “اقطاع خبر”از نرماشیر گفت:صبح امروز گروه های جهادی شهرستان برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان ریگان به‌مناطق صعب العبور این شهرستان اعزام شدند. وی افزود:خدمت این […]


محمدرویان‌گفت: صبح امروز جهادگران نرماشیری برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان ریگان به مناطق این شهرستان اعزام شدند.

کمک رسانی جهادگران نرماشیری به‌مردم سیل زده ریگان

محمدرویان فرمانده سپاه نرماشیر درگفتگو با خبرنگار “اقطاع خبر”از نرماشیر گفت:صبح امروز گروه های جهادی شهرستان برای خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان ریگان به‌مناطق صعب العبور این شهرستان اعزام شدند.

وی افزود:خدمت این جهادگران باتوزیع بسته های موادغذایی در مناطق کوهستانی شهرستان ریگان در بین مردم سیل زده این شهرستان همراه بود.

فرمانده سپاه نرماشیر اذعان‌کرد:خدمت نه تنها در شهرستان صورت میگیرد بلکه در همه شرایط جهاگران این شهرستان آمده اند برای کمک رسانی به همه مردم در شهرستان های مختلف و این خدمت رسانی ها یک جنگ است در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا.

انتهای پیام/برجی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

1 × 2 =