۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
مرمت کوشک باغ شاهزاده ماهان
کوشک باغ شاهزاده ماهان مرمت می‌شود

کوشک باغ شاهزاده ماهان مرمت می‌شود

مدیر پایگاه جهانی باغ شاهزاده ماهان از ابلاغ و تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت کوشک باغ شاهزاده خبر داد. به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فوزیه فرحبخش اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی مبلغ ۱۰ میلیارد ريال […]


مدیر پایگاه جهانی باغ شاهزاده ماهان از ابلاغ و تخصیص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت کوشک باغ شاهزاده خبر داد.

کوشک باغ شاهزاده ماهان مرمت می‌شود

به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «اقطاع خبر»؛ به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان؛ فوزیه فرحبخش اظهار کرد: از محل اعتبارات ملی مبلغ ۱۰ میلیارد ريال برای ساماندهی و مرمت فضای داخلی باغ شاهزاده به ویژه کوشک اختصاص یافته است.

مدیر پایگاه جهانی باغ شاهزاده ماهان افزود: ابلاغ و تخصیص اعتبار مبلغ فوق انجام و پروژه در مرحله نشر آگهی مناقصه و واگذاری مرمت به پیمانکار دارای صلاحیت بوده و عمده عملیات پیش‌بینی شده در این فاز شامل مرمت و بهسازی نرده‌های چوبی و آجرفرش پشت‌بام کوشک اصلی باغ شاهزاده است.

وی خاطرنشان کرد: باغ شاهزاده ماهان یکی از ۹ باغ است که به‌عنوان باغ ایرانی در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده و قدمت این باغ مربوط به دوره قاجار و حاکم وقت کرمان عبدالحمید میرزا فرمان‌فرما ناصرالدوله است.

انتهای خبر/م
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

پانزده + سیزده =