۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » کوهبنان
یادواره نه شهید محله امام صادق(ع) کوهبنان برگزار شد
یادواره نه شهید محله امام صادق(ع) کوهبنان برگزار شد

یادواره نه شهید محله امام صادق(ع) کوهبنان برگزار شد

یادواره شهدای محله امام صادق علیه السلام کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از بسیجیان و خانواده های معزز شهیدان برگزار شد. به گزارش اقطاع خبر‌؛ حجت الاسلام رضا یحیایی گفت: همگان همواره باید تابع ولایت و رهبری باشیم و در خط ولایت حرکت کنیم چیزی که همه شهدا به ما آموختند. مسئول […]


یادواره شهدای محله امام صادق علیه السلام کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از بسیجیان و خانواده های معزز شهیدان برگزار شد.

یادواره نه شهید محله امام صادق(ع) کوهبنان برگزار شد

به گزارش اقطاع خبر‌؛ حجت الاسلام رضا یحیایی گفت: همگان همواره باید تابع ولایت و رهبری باشیم و در خط ولایت حرکت کنیم چیزی که همه شهدا به ما آموختند.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان خاطر نشان کرد: در جریان غدیر خم پیامبر اکرم (ص) دستور دادند کسانی که جلوتر رفتند برگردند و کسانی که هنوز نرسیده اند برسند تا ماموریت خویش را انجام دهند این مهم به این مضموم است که اگر کسی بدنبال سعادت دو سراست باید همواره گوش به فرمان و تابع ولایت باشد.

وی ابراز داشت: بر همگان واجب است راه شهیدان را ادامه بدهیم با تمام توان به مردم خدمت کنیم وگرنه مدیون خون شهدا هستیم.

یحیایی به بیان خاطراتی از شهدا و دوران دفاع مقدس بسنده کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی حفظ شود.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کوهبنان تاکید کرد: اگر می خواهیم دشمنان و بدخواهان همچنان طعم ذلت و خواری را بچشند باید وصیت نامه شهدا ، خاطرات و نامه های آنان را مرتب بخوانیم.

وی تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان در صددند نام و یاد شهدا به فراموشی سپرده شود توجه به منویات حکیمانه مقام معظم رهبری تنها راه حل مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام نامجو/ کوهبنانی 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

شانزده − 13 =