۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » زرند
یکدلی رمز خدمت به مردم
یکدلی رمز خدمت به مردم

یکدلی رمز خدمت به مردم

امام جمعه زرند در جلسه صنایع و معادن شهرستان که صبح امروز برگزار شد گفت: با یکدلی و همراهی برای پیشرفت شهرستان می توان گام‌های موفقی برداشت و از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات برای ورود به عرصه خدمت به مردم استفاده می‌کنیم. به گزارش اقطاع خبر، صبح امروز نخستین نشست هماهنگی مسئولان ارشد شهرستان با […]


امام جمعه زرند در جلسه صنایع و معادن شهرستان که صبح امروز برگزار شد گفت: با یکدلی و همراهی برای پیشرفت شهرستان می توان گام‌های موفقی برداشت و از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات برای ورود به عرصه خدمت به مردم استفاده می‌کنیم.

یکدلی رمز خدمت به مردم

به گزارش اقطاع خبر، صبح امروز نخستین نشست هماهنگی مسئولان ارشد شهرستان با حضور حجت الاسلام مهدی شجاعی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در زرند،  عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری به میزبانی علی صادق زاده فرماندار در محل فرمانداری با محوریت بررسی فعالیت صنایع و معادن و مطالبات کارگری شهرستان، برگزار شد.

فرماندار زرند در این دیدار ضمن تاکید بر نقش موثر یک صدایی و وحدت مسئولان در پیشرفت روز افزون و همه جانبه شهرستان، گفت: همدلی، همراهی، وحدت نظر و یکصدایی، برای تحقق توسعه شهرستان امری ضروری است.

علی صادق زاده با اشاره به برخی اعتراضات و مطالبات کارگری، افزود: نباید اجازه داد احتمالا با برخی بی تدبیری و یا سوء مدیریت‌ها در سطوح مدیریتی صنایع، معادن و واحد‌های تولیدی، نارضایتی‌های کارگری در راستای مطالبات قانونی خود به وجود آید که پاسخگو کردن مدیران صنایع نسبت به مطالبات این قشر زحمتکش و جهادگران عرصه تولید و اقتصاد میهن اسلامی، امری اجتناب ناپذیر است.

او با بیان اینکه خوشبختانه تحقق اشتغال طی دو سال گذشته در شهرستان بسیار فراتر از تعهد و انتظار بوده، اظهار داشت: در افق توسعه جدید شرکت فولاد زرند ایرانیان، اشتغالزایی پایدار خوبی را پیش بینی می‌کنیم.

امام جمعه زرند نیز با تاکید بر رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم و حمایت از سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در شهرستان، گفت: باید زمینه شفاف سازی تراز‌های مالی جهت مباحث حقوق دولتی معادن و یا مسئولیت‌های اجتماعی صنایع، با جدیت پیگیری شود.

حجت الاسلام مهدی شجاعی ابراز داشت: با یکدلی و همراهی برای پیشرفت شهرستان می توان گام‌های موفقی برداشت و از تمام ظرفیت‌ها و اختیارات برای ورود به عرصه خدمت به مردم استفاده می‌کنیم.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه از همان اوایل آغاز فعالیت تقنینی در منطقه زرند تا کنون، اشتغالزایی مهم‌ترین و بیشترین درخواست‌های مردم بوده است، تاکید کرد: مجموعه‌های صنعتی و تولیدی شهرستان ضمن توجه جدی به بومی گزینی، باید متعهد به پرداخت حق و حقوق قانونی کارگران باشند.

خانم عفت شریعتی با تاکید مجدد بر پاسخگو کردن مدیران صنایع و معادن نسبت به وظایف قانونی خود، ادامه داد: نباید گذاشت دشمنان قسم خورده نسبت به تضعیف و یا بدنامی نظام مقدس جمهوری اسلامی، از منظر مطالبات و اعتراضات کارگری وارد شوند.

رئیس دادگستری شهرستان زرند نیز با تاکید بر مطالبه گری مسئولان از مدیران صنایع و معادن و ملزم به پاسخگو کردن آنها به مسائل مختلفی از جمله میزان آلایندگی احتمالی، اظهار داشت: احیای گسترده امور فرهنگی در بین کارگران باید اولویت اول مجموعه مدیران صنایع قرار گیرد.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: امنیت اقتصادی سرمایه گذاران همواره مورد توجه دستگاه قضایی شهرستان قرار دارد.

در پایان این نشست درباره سیاست‌های اجرایی برای حل و فصل مشکلات اقتصادی شهرستان و بهبود معیشت کارگران و راه‌های پشتیبانی و همراهی نظام‌مند و لزوم هماهنگی بیشتر در این زمینه تبادل نظر شد.

انتهای پیام/زرند


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

بیست − 12 =