یکی از بزرگ ترین نیازهای جوانان امروز، داشتن الگو است

یکی از بزرگ ترین نیازهای جوانان امروز، داشتن الگو است

محمد رضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان گفت: امروز یکی از بزرگ ترین نیاز جوانان ما الگو است و الگوپذیری اصل تربیتی مهمی است، زیباترین الگوهای ما شهدا هستند که باید به عنوان قهرمان و پهلوانان به فرزندانمان معرفی کنیم.

یکی از بزرگ ترین نیازهای جوانان امروز، داشتن الگو است

محمد رضا حسنی سعدی مدیر گلزار شهدای کرمان  در گفتگو با “اقطاع خبر”  بابیان این که امروز یکی از بزرگ ترین نیاز جوانان ما الگو است توضیح داد:  الگوپذیری اصل تربیتی مهمی است، زیباترین الگوهای ما شهدا هستند که باید به عنوان قهرمان و پهلوانان به فرزندانمان معرفی کنیم.
 
حسنی سعدی بیان کرد: جوانان دوران دفاع مقدس زیباترین  الگوها برای قهرمان شدن، برای الگوپذیری جوانان ما و امروز ما، زیباترین تصاویر و  زیباترین جلوه ها هستند.

وی از شهید امیر حسین شاهپسندی که در سن ۱۶ سالگی به اسارت در آمده بود یاد کرد و گفت: وی ۳ ساعت و نیم شکنجه شد هزار کابل کف پاهاش به همراه اتوی داغ زده شده بود که در نهایت یکی از پاهایش کاملا سوخت و مدتها گوشت اضافه می آورد.

این آزاده دوران دفاع مقدس افزود: شاهپسندی شش ماه نمی توانست روی پای خود راه برود در هنگام برش گوشت اضافه می گفت چیدن این گوشت ها از شکنجه ها برایم بدتر است همچنین مقاومتش به حدی بود که افسر عراقی وی را فوق بشر خطاب می کرد.

مدیر گلزار شهدای کرمان شهید امیر حسین شاهپسندی را الگوی خوبی برای جوانان جامعه دانست.

حسنی سعدی افزود:دفاع مقدس مدرسه عشق با معبود بود و اگر این فرهنگ در جامعه نشر و همه گیر شود نشاط جامعه و آن را فعال‌تر خواهد کرد.

این آزاده دوران دفاع مقدس افزود: یکی از زیباترین و تاثیرگذارترین کارهای فرهنگی برگزاری یادواره شهداست، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب افزایش انسجام ملی، تقویت ایمان، تقویت قدرت دفاعی، تقویت روحیه ایثار، حفظ آزادی، استقلال، ارتقای فرهنگ اصیل اسلامی و مقابله با فرهنگ تهاجمی غرب می شود.

حسنی سعدی تصریح کرد: شهیدان کسانی بودند که صبر را خسته و دشمنان را با اسارت خود اسیر کرده بودند.

وی در پایان اظهار کرد: عزت و آبروی امروز ناشی از مقاومت ها و مجاهدات شهدا است .

انتهای پیام/ تاج الدینی

———-
منبع:آرمان

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

لاله‌زار سردترین ایستگاه سرد کشور

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با یک درجه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *