۲ واحد آموزشی در بافت به بهره‌برداری رسید -اقطاع خبر


کرمان – اقطاع خبر – ۲ واحد آموزشی با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش استان کرمان در شهرستان بافت با اعتباری بالغ ‌بر ۵۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روز چهارشنبه اقطاع خبر، مدارس ۹ کلاسه آزادگان و سه کلاسه شهید داود آخوندی در شهرستان بافت کرمان با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افتتاح شد.

مدرسه ۹ کلاسه آزادگان بافت با زیربنای یکهزار و ۳۳۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار ۱۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

مدرسه سه کلاسه شهید داوود آخوندی بافت نیز با زیربنای ۴۸۰ مربع در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در سفر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور به بهره برداری رسید. 

عملیات اجرایی احداث مدرسه ۹ کلاسه ابونصر فارابی نیز در شهرستان بافت توسط مهرالله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.

نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافت معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور  را در سفر به شهرستان بافت همراهی کردند.

همچنین با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عملیات اجرایی احداث مدرسه ۶ کلاسه حضرت خدیجه (س) ارزوئیه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و پیش بینی اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شد.

رخشانی‌مهر همچنین از پروژه های در حال ساخت شهرستان ارزوئیه دبیرستان ۶ کلاسه سیدالشهدا و ۹ کلاسه زینبیه ارزوئیه بازدید کرد.

نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوئیه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور را در سفر به ارزوئیه همراهی کردند.

درباره ی خبرنگار اقطاع خبر

مطلب پیشنهادی

در انتخابات اخیر، کدملی شهروندان در اختیار کسانی قرار داشته و می‌توانسته‌اند با آن رای بدهند/ وزیر کشور نمی خواهد شفاف سازی کند؟

از قانون جنجالی مجلس برای دومرحله ای کردن ثبت نام، ردصلاحیت چهره های شاخص، سکوت طولانی و کاملا مشکوک رئیسی برای دعوت مردم پای صندوق رای، دعواهای مجلس و وزارت کشور بر سر عزل معاون سیاسی این وزارتخانه، تلاشهای گسترده برای ازبین بردن انگیزه حضور احزاب و شخصیتهای موثر و... بخشی از این حاشیه هاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *