۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
۴۸ مجتمع بین‌راهی آماده خدمت به زائران
۴۸ مجتمع بین‌راهی آماده خدمت به زائران

۴۸ مجتمع بین‌راهی آماده خدمت به زائران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از آمادگی ۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برای خدمت به زائران در ایام اربعین خبر داد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از سازمان حمل و نقل جاده‌ای شمال کرمان، علی عبدالهی با اشاره به این مطلب که احداث […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از آمادگی ۴۸ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی برای خدمت به زائران در ایام اربعین خبر داد.

۴۸ مجتمع بین‌راهی آماده خدمت به زائران

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» و به نقل از سازمان حمل و نقل جاده‌ای شمال کرمان، علی عبدالهی با اشاره به این مطلب که احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی از جمله اقداماتی است که در جهت ارتقای ایمنی جاده‌های استان کرمان در حال انجام است، گفت: در حال حاضر تعداد  ۴۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی در حال فعالیت و ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای هستند و ۳۸ مجتمع دیگر نیز در حال ساخت است.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی علیه‌السلام، کمیته‌های ویژه نظارت از سوی ادارات‎ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه تشکیل و سیر مراحل مربوط به بازدید از مجتمع‌های مذکور و نظارت بر عملکرد سرمایه‌گذاران این مجتمع‌ها در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: طی سه ماهه ابتدای سال جاری، تعداد ۲۰ فقره موافقت اصولی مجتمع خدماتی رفاهی توسط اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری صادر و تعداد موافقت اصولی‌های صادره در کل استان به ۱۸۸ فقره رسیده است که در این راستا ۱۰۲ مجتمع دیگر در حال استعلام هستند.

انتهای خبر/ طهماسبی


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

10 − شش =