۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
توجه ویژه به ظرفیت بافت در حوزه گردشگری عشایر -اقطاع خبر

توجه ویژه به ظرفیت بافت در حوزه گردشگری عشایر -اقطاع خبر

مجید زند اقطاعی در جلسه گردشگری با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان بافت در حوزه گردشگری اظهار کرد: باید از ظرفیت گردشگری شهرستان ازجمله غارها و سیاه‌چادر عشایر استفاده کنیم که متأسفانه به‌خوبی معرفی نشده‌اند.

به گزارش اقطاع خبر : مجیدزنداقطاعی فرماندار بافت با اشاره به ظرفیت شهرستان در حوزه گردشگری عشایر افزود: دو هزار خانوار عشایری در شهرستان داریم، چقدر توانستیم از زندگی عشایر برای عشایر ثروت خلق کنیم و بوم گردی عشایری ایجاد کنیم.

زند اقطاعی با تاکید بر لزوم توسعه گردشگری غذا در بافت عنوان کرد: آب‌وهوای بافت بهترین مزیت برای گردشگری است که متأسفانه نتوانستیم از این مزیت خلق ثروت انجام دهیم.

فرماندار بافت گفت: باید مزیت‌های شهرستان از جمله گلیم چهل ماسوله را معرفی کنیم تا بتوانیم از این فرصت ثروت تولید کنیم و در قابل یک سند جامع تمام فرصت گردشگری شهرستان شناسایی و اطلاع‌رسانی شوند.

علی نجفی نژاد رئیس میراث فرهنگی شهرستان بافت هم در جلسه گردشگری گفت: برای تربیت نیروی متخصص در گردشگری پیشنهاد می‌شود مدیریت جهانگردی به رشته‌های دانشگاه‌های بافت اضافه شود.

امیرقلی پژمان رئیس شورای شهر بافت در ادامه این جلسه گفت: گردشگری باید در اولویت باشد و شورای شهر و شهرداری در مسئله گردشگری کمک می‌کنند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

17 − 13 =