۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه های خبری
محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان
محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان

محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان

میرحبیبی از کشف ۱۲ و ۴۰۰ عدد باطری کتابی در یک انبار در سطح شهر کرمان خبر داد. به گزارش اقطاع خبر؛ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: ماموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار در سطح شهر کرمان مطلع و موضوع […]


میرحبیبی از کشف ۱۲ و ۴۰۰ عدد باطری کتابی در یک انبار در سطح شهر کرمان خبر داد.

محموله میلیاردی باطری های قاچاق در کرمان

به گزارش اقطاع خبر؛ حمیدرضا میرحبیبی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان اظهار کرد: ماموران این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود مقادیر زیادی کالای قاچاق در یک انبار در سطح شهر کرمان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۱۲ هزار و۴۰۰ عدد باطری کتابی (۹ وات) و فاقد هرگونه مجوز قانونی را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

میر حبیبی در پایان  با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطر نشان کرد: قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه محسوب می شود که لازم است با مشارکت عمومی و مبارزه هدفمند با این پدیده، قدم های مفید و موثری را در راستای کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

انتهای پیام/نامجو
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

20 + شش =