۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ویژه استان
شهرستان کرمان، قهرمان مسابقات استانی کیک بوکسینگ شد
شهرستان کرمان، قهرمان مسابقات استانی کیک بوکسینگ شد -اقطاع خبر

شهرستان کرمان، قهرمان مسابقات استانی کیک بوکسینگ شد -اقطاع خبر

کرمان – اقطاع خبر – رئیس هیات انجمن‌ ورزش های رزمی شهرستان کرمان گفت: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم این استان با حضور ۱۳۵ شرکت کننده در محل خانه رزمی کرمان برگزار شد که در بخش تیمی با قهرمانی شهرستان کرمان به عنوان میزبان خاتمه یافت. علی ذوالعلی روز یکشنبه در گفت و گو با […]



کرمان – اقطاع خبر – رئیس هیات انجمن‌ ورزش های رزمی شهرستان کرمان گفت: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم این استان با حضور ۱۳۵ شرکت کننده در محل خانه رزمی کرمان برگزار شد که در بخش تیمی با قهرمانی شهرستان کرمان به عنوان میزبان خاتمه یافت.

علی ذوالعلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اقطاع خبر افزود: مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی تیم هیات استان کرمان به منظور اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی با حمایت هیات انجمن های ورزش های رزمی استان و شهرستان کرمان در رده سنی بزرگسالان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها ۱۳۵ کیک بوکسینگ کار از شهرستان های کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان، کوهبنان، زرند، شهربابک و جیرفت در محل خانه رزمی کرمان به منظور انتخاب در تیم استان و اعزام به مسابقات کشوری به رقابت پرداختند.

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی شهرستان کرمان گفت: آریا جهانشاهی از سیرجان، علی جرجندی و دانیال برزگر از بم در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، کامیاب جعفری از رفسنجان، عرفان مظفری از کرمان و حامد یقوبی از کوهبنان در منفی ۶۰ کیلوگرم و علی گوهرگزی از کرمان، محسن پژمان از سیرجان و جاوید پورناصری از زرند در وزن منهای ۶۵ کیلوگرم به ترتیب عناوین نخست تا سومی این رقابت ها را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم نیز مجتبی جمالی از کوهبنان قهرمان، صادق محیاپور از سیرجان نایب قهرمان و حسین جعفری از بم سوم شدند.

وی گفت: همچنین در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم مهران حق دوستی از کرمان، مهدی ترجمانی از سیرجان و ابولفضل بنی اسد از کرمان، در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم شهاب بهرامیان از سیرجان، سیدعلی حسینی از کرمان و امین رضا محمودی از جیرفت بر روی سکو ایستادند.

ذوالعلی افزود: این رقابت ها در وزن منهای ۸۵ کیلوگرم به ترتیب با درخشش رضا جلالی از بم، محسن کافی زاده از کرمان و ابولفضل نجمی از سیرجان همراه شد و در وزن منهای ۹۰ نیز ابولفضل امیرمقدم از رفسنجان مدال طلا، امیرحسین اسلام پناه از سیرجان نقره و فرهاد ابراهیمی از سیرجان مدال برنز این رقابت ها را تصاحب کردند.

وی ادامه داد: همچنین مهران شجاعی از کرمان، فاضل عربپور از کرمان و سجاد نصیری از بافت هم عناوین قهرمانی تا سومی این مسابقات را به دست آوردند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

2 × 3 =