۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » رابر
گردهمایی ملی عشایر ۱۶دیماه به میزباني رابر برگزار می شود
گردهمایی ملی عشایر ۱۶دیماه به میزبانی رابر برگزار می شود

گردهمایی ملی عشایر ۱۶دیماه به میزبانی رابر برگزار می شود

علیرضا خواجه حسنی از برگزاری گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر ایام سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این گردهمایی ملی عشایر با حضور سران عشایر و شخصیت های کشوری و استانی روز۱۶ دیماه در مصلای رابر برگزار می شود و با پخش زنده استانی و کشوری همراه است. به گزارش “اقطاع خبر کرمان”، […]


علیرضا خواجه حسنی از برگزاری گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر ایام سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این گردهمایی ملی عشایر با حضور سران عشایر و شخصیت های کشوری و استانی روز۱۶ دیماه در مصلای رابر برگزار می شود و با پخش زنده استانی و کشوری همراه است.

گردهمایی ملی عشایر ۱۶دیماه به میزبانی رابر برگزار می شود

به گزارش “اقطاع خبر کرمان”، جلسه مشترک شورای اداری و شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر و اعضای شورای تامین و اداری و اعضای شورای اسلامی فرهنگی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رابر برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امروز اگر بواسطه وجود سپهبد شهید سلیمانی کرمان به عنوان پایتخت مقاومت معرفی می شود ، رابرباید زادگاه سردار دلها قبله مقاومت عنوان بگیرد واین شهرستان مورد تغافل بنیاد سردار سلیمانی و مدیران ارشد قرارنگیرد.
وی افزود: اگر این قبله مقاومت نبود جرقه ایثار و ازخودگذشتگی ومحور مقاومت در دنیای اسلام شکل نمی گرفت.
امام جمعه رابر با اشاره به اینکه رابربواسطه تقدیم شهدا کارنامه درخشانی در صفحه تاریخ انقلاب دارد گفت: امروز عزت این شهرستان بواسطه سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی مضاعف شده است.
وی درادامه با تسلیت فرارسیدن دومین سالگرد شهادت سرداردلها اظهار کرد: مراسمات دومین سالگرد درشهرستان رابر از دهم دیماه آغاز وبه مدت یک هفته ادامه دارد و گردهمایی بزرگ عشایر به میزبانی رابر برگزارمی شود.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: برنامه ها بگونه ای برنامه ریزی شده که ازهمه اقشار برای برگزاری مراسمات استفاده و مراسمات خاص هم در روستاهای پرجمعیت، روستای نمونه شهیدداده کشوری گنجان و روستای جهانی قنات ملک انجام میشود.
وی از اعزام کاروان اعضای ستادنمازجمعه درگلزار شهدای کرمان به منظور ادای احترام به مقام شامخ شهید سلیمانی وشهیدپورجعفری وشهدای کرمان در ایام سالگرد خبرداد.

فرماندار رابر: کار برای رضای خدا شهید سلیمانی را الگوی جهانی کرد
کرامت امیر حیدری فرماندار رابر در این جلسه با گرامیداشت یادوخاطره شهداگفت: سپهبد شهید سلیمانی یک ظرفیت عظیم معنوی است که جامعه نیازمند ترویج مکتب و فرهنگ این شهید والامقام واسطوره مقاومت است و شهرستان رابر زادگاه سردار دلهاجایگاه ویژه ای برخوردار است.
و مراسمات سالگرد نیز باید ویژه برگزار و مسئولیتی خطیر بر عهده داریم.
وی بابیان اینکه شهید سلیمانی اسوه ی بود که نفس کشیدن، قدم برداشتن و خوابش را برای رضای خدا برنامه ریزی کرده بود گفت: کار برای رضای خدا شهید سلیمانی را به عنوان الگوی جهانی معرفی کرد.
فرماندار درادامه با اشاره به اینکه نسبت به صرفه جویی در دین و آیین ما تاکیدات فراوانی شده اظهار کرد : صرفه جویی در جامعه باید فرهنگ سازی و نهادینه شود و دستگاههای متولی فرزندان جامعه را طوری تربیت کنند که به حفظ حقوق بیت المال، عامه مردم و فرهنگ‌مصرف توجه داشته باشند.
وی افزود: ریشه بیشتر مشکلات اقتصادی ما نشأت گرفته از فرهنگ است چرا که امروزه ما در بحث مصرف آب و برق رتبه اول دنیا هستیم.
فرماندار رابر همچنین با اشاره به موج های جدید کرونا گفت: تاکنون به همت دولت ۸۰درصدافراد جامعه واکسینه شده اند ولی جهش هایی که رخ می دهد قابل پیش بینی نیست.
وی درهمین راستا از شهروندان خواست نسبت به تزریق واکسن توجه جدی ضروری تا از مرگ ومیر ناشی از ابتلا به ویروس منحوس کرونا کاسته شود و شبکه بهداشت برمدارس ومراسمات جمعی نظارت ویژه داشته باشد.
وی همچنین از نظارت مستمر با استفاده از ظرفیت بسیج بربازار برای جلوگیری از سوء استفاده برخی اصناف جهت رفاه حال شهروندان خبرداد.
فرماندار رابر درپایان سخنان خود از آبرسانی به ۲۰روستا تاپایان سال مالی امسال خبرداد وافزود: بابهره برداری از این پروژه ها بالای ۹۵درصد روستاهای رابر آبرسانی می شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر: گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر قبله مقاومت در ۱۶دیماه برگزار میشود
سرهنگ خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر نیز در این جلسه با گرامیداشت یادوخاطره شهدا و تبریک فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) وروز پرستار گفت: در هفته مقاومت از ۱۰دیماه تا ۱۶دیماه از جمله برنامه های بزرگ در کرمان گردهمایی فرزندان شهدا، طلاب، بسیجیان، اصحاب رسانه،یادواره مدافعان حرم نذر خون ، پیوند فاطمی و در رابر گردهمایی ملی عشایر خواهیم داشت.
وی با تاکیدبربرگزاری هرچه باشکوهتر مراسمات دومین سالگرد سپهبد شهید سلیمانی گفت: در زادگاه سردار دلها نیز کمیته هایی تشکیل و برنامه ریزی مدونی برای بزرگداشت سپهبد شهید سلیمانی انجام میشود که همه اقشار بتوانند از این ظرفیت معنوی بهره ببرند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر درادامه از برگزاری گردهمایی ملی عشایر به میزبانی رابر در ایام سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: این گردهمایی ملی عشایر با حضور سران عشایر و شخصیت های کشوری و استانی روز شانزدهم دیماه در مصلی رابر برگزارمی شود و با پخش زنده استانی و کشوری است.

سرهنگ خواجه حسنی فضاسازی مناسب شهرستان، افتتاح طرح های آبرسانی مرد میدان ، توزیع ۲۵سری جهیزیه ، کمک های مومنانه، برگزاری موکب درسطح شهرستان، آزادی زندانیان، اردوهای جهادی، یادواره های خانگی شهدا، اسکان زائرین درشهرستان، سرکشی ازخانواده معظم شهدای تشییع، افتتاح حسینیه سیار را از جمله برنامه های این ایام برشمرد.
انتهای پیام


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

13 − 9 =