۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه های خبری
باید از ایثارگری هایی که باعث پیروزی انقلاب شدند تجلیل کرد
باید از ایثارگری هایی که باعث پیروزی انقلاب شدند تجلیل کرد

باید از ایثارگری هایی که باعث پیروزی انقلاب شدند تجلیل کرد

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: انقلاب در بخش های مختلف توانسته صدور پیدا کند و مردانی در صحنه میدان، این انقلاب را به خوبی صادر کرند که یکی از آنها شهید سلیمانی متعلق به همین سرزمین است و این نقش بسیار مهمی است که باید روی آن کار شود. به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام […]


حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: انقلاب در بخش های مختلف توانسته صدور پیدا کند و مردانی در صحنه میدان، این انقلاب را به خوبی صادر کرند که یکی از آنها شهید سلیمانی متعلق به همین سرزمین است و این نقش بسیار مهمی است که باید روی آن کار شود.

باید از ایثارگری هایی که باعث پیروزی انقلاب شدند تجلیل کرد

به گزارش اقطاع خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان، ایثارگری هایی چون زندان ها، شکنجه ها، شهادت ها و جانبازی ها را اولین محور برشمرد و اظهار کرد: باید از ایثارگری هایی که پیروزی انقلاب و نظام را رقم زدند تجلیل و تکریم کرد.

وی، همت و اراده مردمی را دومین محور عنوان کرد و گفت: این اعتقاد به اسلام یک نگاه توحیدی و حماسی خلق کرد که نمونه آن را در تاریخ نداریم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با تاکید بر اینکه قدرت های بزرگ ترس از صدور انقلاب دارند، عنوان کرد: وجه بیرونی انقلاب اسلامی سومین محوری است که در پیروزی انقلاب و چهار دهه مقاومت و همچنین صدور آن در دنیار امروز تاثیر فراوان داشته است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، شهید سلیمانی را مردَ میدانی برشمرد که توانست انقلاب را به خوبی صادر کند و این نقش بسیار مهمی است که باید روی آن کار شود.
 
وی با تاکید بر اینکه تاکنون کارهایی که انجام داده ایم نیاز به مهندسی دقیق دارد، اذعان کرد: اگر مواظبت و مهندسی نکنیم برنامه ها از کیفیت به کمیت سرازیر خواهند شد، اما اگر این مهندسی با دقت انجام شود دغدغه کیفیت فدایی کمیت از بین می رود.
 
 
انتهای پیام/نامجو
 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

10 − 9 =