۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » ويژه‌های خبری
تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در دولت سیزدهم
تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در دولت سیزدهم

تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در دولت سیزدهم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: طی سه سال در دولت سیزدهم به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال رسیدیم. مجتبی مصباح در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» در آخرین جلسه شورای اداری استان از مجموعه اشتغال و تیم اقتصادی استان به واسطه تحقق رشد اشتغال […]


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: طی سه سال در دولت سیزدهم به تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی تعهد اشتغال رسیدیم.

تحقق ۱۰۰ درصدی اشتغال در دولت سیزدهم

مجتبی مصباح در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «اقطاع خبر» در آخرین جلسه شورای اداری استان از مجموعه اشتغال و تیم اقتصادی استان به واسطه تحقق رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در سه سال تشکر شد.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال در سه سال گذشته اشتغال استان بیش از ۱۰۰ درصد محقق شده است. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اذعان کرد: سال گذشته ۱۲۳ درصد تعهد اشتغال محقق شد و در سال ۱۴۰۱ به ۱۱۲ درصد رسید و در سال ۱۴۰۰ نیز ۱۱۶ درصد بیش از حد تعهد اشتغال در استان ثبت شده است.

مصباح اذعان کرد: در سال ۱۴۰۰ تعهد اشتغال استان کرمان ۵۰ هزار و ۳۵۰ نفر اعلام شده بود که استان با تحقق ۵۸ هزار و ۶۲۰ نفر معادل ۱۱۶ درصد رشد این سهمیه را به انجام رساند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ نیز تعهد اشتغال استان  ۶۰ هزار و ۳۷۴ نفر تعیین شده بود که استان توانست با ثبت ۶۷ هزار و ۵۴۰ نفر معادل ۱۱۱ درصد را محقق کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ابراز کرد: در سال ۱۴۰۲ نیز از سوی وزارت کار سهمیه استان ۴۶ هزار و ۱۴۸ هزار نفر مشخص شد که استان با ثبت ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر رشد ۱۲۲ درصدی را برای استان رقم زد.

مصباح در پایان تاکید کرد: این رشد ثبت اشتغال در استان سبب شد تا در پایان سال ۱۴۰۲ نرخ بیکاری استان از ۱۱/۲ درصد به ۸/۸ درصد رسید، ۲/۴ درصد نرخ بیکاری در سه سال کاهش پیدا کرد.

انتهای خبر/ طهماسبی

 


———-
منبع:آرمان

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

11 + 6 =